Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 19 de novembre del 2009

L'Handbol participa a la Marató!! - Flix -

Si si!! tal i com llegiu!
Fa mesos, es va crear un grup al Flixbook de gent que durant molts anys hem jugat a l'handbol!! i dins d'aquest grup fins i tot s'havia parlat d'intentar fer algun grupet de gent per jugar algun partidet!!!!!!!
I ara ja tenim excusa, la Marató!!!!!!!!
El primer dia que vaig veure la proposta de reunir a la gent per fer uns quants partidets pel dia de la Marató, 12 de desembre, em va fer molta gràcia però vaig pensar "perquè no estic en forma que sino, m'apunto"
Així que després d'uns dies i veient que la gent s'ha animat apuntar-se (gent de totes les edats,gent que està en molt bona forma físic i d'altra que no tant o gens) m'he animat i també m'he afegit a la festa!! pot ser un dia maco!!!!!!!! amb gent que fa temps que no et relacions!!!
Això si, tinc 23 dies per posar-me en forma!!!!!!!!!!
uffffffffffffff ho aconseguiré???????????
almenys per no fer gaire el ridícol!! jajajajaj
és un repte guapo!!! quan tens un objectiu determinat, fas les coses amb moltes més ganes!!
és una manera de motivar-me i fer més exercici perquè tal i com diu el meu germà "en caminar no n'hi ha prou"
Així que ahir ja vaig començar amb el meu objectiu!!!!!!!!!!!! començaré a poc a poc perquè les coses s'han de fer bé!!!!!!!!!!!
Bé, bloquet ja t'aniré explican!!
un petonàssssssssss

5 comentaris:

Anònim ha dit...

A Flix, no tenim handbol, per què els entrenadors de Flix, què entrenen a Ascó no volen venir, ja què allí els hi paguen fins i tot per pixar.

flixancocabrejat.

eva_yam ha dit...

eissss m'agrada el teu nom!! "flixancocabrejat" jejejeje

La història que m'expliques no la se i per tant no puc opinar gaire!!

l'únic que puc dir és que és una llàstima no tenir equips seniors d'handbol!!! (o d'altres categories)

de sempre havíem tingut handbol a Flix i et sap greu que s'hagi acabat perquè tots hem passat moltísimes hores amb aquest pavelló!!

l'últim any que vaig jugar a handbol va ser amb l'Ascó ja què a Flix no hi havia gent per jugar!!!! una peneta!! la llàstima va ser que l'èquip no va durar gaire ja què no havíem fet pre-temporada i ens va passar factura a moltes jugadores i vam tindre de plegar!!!

no tinc res en contra de la gent d'Ascó, tot el contrari!! ho tenen molt ben muntat tot!! apart que tenen el recolzament econòmic que nosaltres no tenim!!

A flix abans hi havia moltíssima gent que lluitava per tirar endavant el club però com a tots els clubs, la gent es cansa i se suposa que hauria d'haver un relleu i aquest no ha estat el cas!!

A veure si els flixancos que els hi agrada l'handbol s'animen a muntar alguna cosa!!

De totes formes, ara hi ha un equip d'infantils que estant animats a poder jugar!!!!! (de moment solament fan partits amistosos)

gràcies pel teu comentari flixanco!!

Albi ha dit...

Enhorabona per donar aquest pas i apuntar-te com a jugadora d'handbol! Àlex té un master en això de la preparació i cal confiar amb ell. Com a fanàtic del món de l'esport: orgullós de poder tenir la possibilitat de creuam amb una altra persona un dia qualsevol fent run amb la finalitat de posar-te a tó per la Marató. I més sent una dona. Que per cert ... no hi han gaires!!!

eva_yam ha dit...

Gracietes Albi pels ànims!!
és un partit per passar-s'ho bé però naturalment per poder anar-hi m'he de preparar una mica perquè estic "rovellada"!
jajajaja
porto dos dies solament i uffffffff em falta moltísim per estar ON!!
però ho intentaré!! quan tens un objectiu fas les coses amb més ilusió!
i tens raó amb això de l'alex!! primer basquet i ara ciclisme! l'important és practicar esport!!

un petonàsssssss

Roser ha dit...

Una coseta al Flixancocabrejat, a Flix no hi ha equip i per això els entrenadors de Flix, van a entrenar als d'Ascó, i no pas al l'inrevés!!! A més a més la culpa de que no hi hagi handbol és del hockey, que sempre va tindre prioritat davant de qualsevol altra cosa, i per això és van acabar desfent els equips.
Eva jo tampoc estic en forma, però jugaré, i lluitaré per fer diners per una bona causa, crec que podem arribar a riure molt!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats