Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 16 de novembre del 2009

Una altra reflexió!!!!!!! 16.11.09

Seguint amb el llibre que he parlat anteriorment, aquest cap de setmana vaig llegir uns quants contes més!!

Aq. va ser diferent!! em va sorprende i em va fer riure!! em va agfar la risa fàcil que tinc!!!!!! i cada cop que m'imaginava la situació de la història em posava a riure sense poder parar i em sortien les llàgrimes de la risa!!!!!!!

Per tant, és mereix que li dediqui un post!!!!!!!!

_______________________________________________

QÜESTIÓ DE CREENCES

Un home posava flors a la tomba de la seva esposa, quan va veure com un ancià xinès dipositava un plat d'arròs damunt la tomba veïna.

L'home es va dirigir a l'ancià xinès i li va preguntar:

- Disculpi, senyor, ¿de veritat vostè creu que el difunt vindrà a menjar-se l'arròs?

- Sí - li va dir el xinès - , quan el seu vingui a olorar les flors....

1 comentari:

enric ha dit...

A una pregunta estúpida és correspon una bona resposta. molt bona aquesta històrieta!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats