Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 10 de novembre del 2009

Un llibre interessant!!

Actualment m'estic llegint un llibre que m'encanta!! Em recorda al meu autor preferit, al Bucay!!!!!!!! El llibre és "No són contes.... és la vida!!"


Els pocs contes que he llegit m'han agradat força!!!!
Avui deixo aquest curtet!!!!!! hi ha una frase popular que diu "no te'n dones compte del què tens fins que ho perds"!!!!!!!!!!
________________________
ADONAR-SE'N

Expliquen que la coneguda autora Francesa Colette va tenir l'oportunitat de veure la versió cinematogràfica de la història de la seva vida. Diuen que, en acabar la projecció, un dels espectadors li va comentar:

- Veient la pel.lícula, m'ha semblat que vostè va ser una nena immensament feliç.

A propòsit d'això, Colette li va respondre:

- Això sembla. Llàstima que no m'en vaig adonar a temps!!
_____________________

No són contes ... és la vida
Jaume Soler / Maria Mercè Conangla

2 comentaris:

enric ha dit...

He entrat a la Web del llibre i et deixen llegir alguna que altra història. La veritat és que són molt boniques. M'han agradat!!

eva_yam ha dit...

quan l'acabi ja te'l passaré!! està molt bé!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats