Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 16 de novembre del 2009

Per començar la setmana en bon peu!!

He estat mirant pels arxius i he trobat aquest vídeo i m'ha fet gràcia tornar-lo a veure i sobretot m'ha agradat el "bon rollo" que et dona!!!!!!

t'imagines anar a treballar així?? trobar aquest bon feeling amb la gent??
la gent ens hauríem de prendre les coses d'una altra manera!! buscar sempre el costat positiu de les coses i sobretot disfrutar de tots els moments!!!

Bé, aquí deixo el vídeo per començar la setmana amb un somriure!!


My first, my last, my everything.
And the answer to all my dreams.
You're my sun, my moon, my guiding star.
My kind of wonderful, that's what you are

I know there's only, only one like you.
There's no way, they could have made two
You're all I'm living for,
Your love I'll keep for evermore,
You're the first, you're the last, my everything.

In you I've found so many things
A love so new only you could bring
Can't you see if you,
You'll make me feel this way.
You're like a first morning dew on a brand new day.
I see so many way that I
can love you,Till the day I die.
You're my reality, yet I'm lost in a dream.
You're the first, the last, my everything

I know there's only, only one like you.
There's no way they could have made two.
Girl you're my reality
But I'm lost in a dream
You're the first, you're the last, my everything
___________________

Tu eres la primera, lo ultimo, lo unico
tu eres la respuesta a todos mis sueños
tu eres mi sol, mi luna, la estrella que me guia
mi maravilla eso es lo que tu eres
se muy bien que solo hay una como tu
es imposible que pudieran hacer dos
tu eres lo unico por la que vivo
siempre guardare tu amor
tu eres lo primero, lo ultimo, lo unico

en ti he encontrado tantas cosas
un amor tan nuevo que solo tu me podias traer
es que no ves que eres tu quien me hace sentir asi
eres como el rocio del nuevo dia
te amare hasta el dia de mi muerte
tu eres lo primero, lo ultimo, lo unico

se que solo puede haber una como tu
por que eres irrepetible
tu eres mi mundo
estoy perdido en un sueño
tu eres lo primero, lo ultimo, lo unico
lo unico.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats