Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 6 de novembre del 2009

Simplement m'encanta!!

Cada cop m'agrada més aquest noi!!!!!!!!
Quan la vaig escoltar em va agradar molt!! després vaig escoltar millor la lletra i la vaig trobar molt maca!!!!!!!!!!! i per acabar de rematar, vaig veure el vídeo i el vaig trobar divertit i original!!!! jejeje

Per tan avui no puc deixar de posar aquest vídeo!! el Carlos Baute "Nada se compara en ti" i com podreu veure al vídeo surt l'actriu Maria Castro.



3 comentaris:

enric ha dit...

Una canço molt bonica. No l'havia escoltat encara. Però t'agrada ell o la seva música?

eva_yam ha dit...

jajjaja naturalment ell!!! aissssss vull dir la seva música! jejejeje

eva_yam ha dit...

jajaj noooooooooooooo
vinga parlem en serio!!! ell no es del meu estil però la seva música per cada dia que passa m'agrada més!i les lletres de les seves cançons estant molt bé!!!!!!

apart per les entrevistes qeu he vist d'ell és veu una persona molt senzilla!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats