Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 4 de novembre del 2009

Felicitats Teta!!! 05.11.09

Felicitats Teta!!!!!!!!!!!

Avui la meva germaneta fa anyets i com no, li havia de dedicar un post!!!!!!!!!!


He buscat una foto per posar-la aquí i al final m'he decidit per aquesta ja què m'ha fet molta gràcia!!!!!!

aquesta és molt dolça !! apart aquí té el somriure clavat del meu pare!!!!!!!


Et desitjo que passis molt bon dia i que siguis molt feliç!!!!!!!!!

Petonetsssssssssss de la teva germaneta que t'estima molt!!!!!

2 comentaris:

Maria José ha dit...

MOLTES GRÀCIES! M'ha fet molta il·lusió entrar al teu bloc i veure aquesta foto. Una abraçada!!!

eva_yam ha dit...

jejeje que matinera!!!!!!!!
m'alegro que t'hagi agradat!!
molts petonets festius!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats