Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 6 de juliol del 2010

2010; Obres Carrretera Mora-Tivissa-Hospitalet de l'infant!!!!! C-44


Si aquests dies has de viatjar, intenta no passar per la carretera de Tivissa!!!!!! (comarcal C-44)

Hi han molts trams en obres!!!!!!!! en teoria des de Mora fins Hospitalet!!!!!!!

Ahir per la tarda em vaig tindre de parar 5 cops!!!!!!!! sort que van ser pocs minuts però l'altre dia de bon matí vaig estar parada 15 minuts!!!!! deu ni do!!

Apart l'ensurt que et donen ja què de cop i volta et trobes les senyals d'obra i quan et penses que no hi ha ningú amb aq tram, et surt l'home al mig de la carretera amb la seva senyal d'Stop!!!!!!

Vaja frenades que es peguen els cotxes!!!!!!!!!! :)

Així que ja sabeu, si no teniu ganes d'obres.... no passeu per aquí!! en tenen per temps!! en la tonteria ja portem un parell de mesos amb les obres i cada cop ens fan parar més!!

Apart sembla una loteria, no saps mai per on te'ls trobaràs!!!!!!! no segueixen cap ordre; depen del dia treballen per una zona o per l'altra!!!! la qüestió és tindre tot en obres per a què és vegi que treballen de valent!!!!!!!!!!! :)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

ahir vaig veure la poli i los mossos als voltans de la teua casa que va passar?

eva_yam ha dit...

a si????????? no fotis???????? ni idea!! és la primera paraula!!!!!!!

:(

Anònim ha dit...

Ens plau convidar-vos a la jornada de portes obertes del nostre establiment rural “Ebro Folly Angling”, ubicat a l’altra banda del pas de barca, que tindrà lloc a partir de les 10 del matí del diumenge dia 11 de juliol. Podreu conèixer les nostres instal•lacions i a la vegada gaudir d’un magnífic paisatge rural i d’excursions pel camí de Sirga, camí a la vora del riu.Dave i Jenny Ellis

Anònim ha dit...

radio patio en marxa, mossos, poli, aprop de casa, suposo que es la d'Eva, eva no ha sigut que es molt noia, pero si no dones senyals de vida despres de les 48 hores, evaaaaaaa on et venim a buscar? atentamente paco lobaton.

eva_yam ha dit...

jajjajaja radio patio!!!!!!!!! em pensava que el primer missatge era teu! jajajaj

no en tinc ni idea del que ha passat!!!!!!!!

Jenny!!!!!! gràcies per la invitació!! ja he posat un article fent publicitattttttttttttt de la teva jornda de portes obertes!!!!

que vagi molt bé!

enric ha dit...

Eva, jo hi vaig passar l'latre dia i hem van fer aturar quatre cops des de Tivissa fins a Hospitalet. Evidentment, al tornar ho vaig fer per Falset.
Salutacions!!!

PD. La Eva esta perfectament, hi acabo de parlar, però contestant a la pregunta, no se que va passar, però jo vaig veure dos ambulàncies i un helicòpter al camp de futbol.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats