Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 23 de juliol del 2010

23.07.10; 1 meset sense tu!!!!!!

Avui exactament ja fa un mes que no et veig!!! els dies passen ràpid i sense voler et vas adaptant a la nova vida, a noves costums! diuen que és llei de vida!!!!!!!

Aquests dies he estat buscant fotos teves i les he estat escannejant!!!!!!! em fa gràcia fer-me un àlbum teu i així poder tindre un record maco i de tant en tant poder mirar les teves fotikis!!!!!!!!!

Amb aquest sembles un pelutxe!!!!!!!! qui és qui??? estaves maquíssim amb el cabell llarg!!!!!!
Aquesta també és molt maca!!!!!!!!! sempre pujant pel llit i jugant!!!!!!!!!!

L'altre dia una noia de tarragona que no em coneix gaire,em va dir:

- a mi me gustan los perros de agua!! son muy bonitos!!

i naturalment la meva contesta va ser ràpida:

- Per mi son els millors!!!!!!!!!!!!! tot son qualitats d'aquesta raça i defectes si sóc sincera mai n'he trobat cap!!!!!!!!! :)

Carinyós!!!!!!!! fidel!!!!!!!! simpàtic!! obert a la gent i als nens!!!!!! (menys a la bellesa) intel.ligent!!! molta agilitat!!!! molt juguetons!! molta energia i sobretot positiva!!!!!! i no son gens agresius amb ningú ni amb els gossos!!!

N'he tingut uns quants de gossets i aquest per mi és el millor que he tingut!!!!!!!!!!!! de DANDISUELOSSSSSSSSSSSSSS n'hi han pocs!! jejejeje

mira que guapet!!!!!!!!! aquí està peladet i preparat per la festa!! s'ho deixava fer tot! jejejeje
Aquesta és la festa que es va fer l'any 1.999 a l'ermita de flix!!!! la única festa de gossos que conec q s'hagi fet per aquí!!!!!!!!!! la gosseta que hi ha al darrera era la Nuca!!!!!!! també molt maca i amiga del dandi!!!!!!!

6 comentaris:

Enric ha dit...

M'en rocordo quan jo era petitet, i venia a casa la iaia a dinar. Tu com que plegaves a les 2h, sempre arribaves més tard que nosaltres i t'esperavem... I quan venies, el Dandi és tornava boig. És ficava damun el llit i no parava de saltar, bordar d'alegria. Després tu l'acariciabes, i li agafaves les orelles i li feies com si fos una moto. Això em feia molta gràcia! És un dels seus records que m'enporto... I un dels altres, que em fa molta gràcia, és compartir el dia d'aniversari...

eva_yam ha dit...

jajajajaj ja tens raó!! no me'n recordava de la moto!!! li feia tantes cosetes per jugar amb ell!! jejeejje

gràciessssss per compartir aquests records!!!!!!!! m'ha fet molta gràcia el teu comentari!!!

petonetssssssssssssssss

Anònim ha dit...

ei eva no u havia sentit mai aixo de gosos d'aigua,que et va comenta una noia,perque els i diuen aixi?,la sisa

Anònim ha dit...

ei eva no u havia sentit mai aixo de gosos d'aigua,que et va comenta una noia,perque els i diuen aixi?,la sisa

Anònim ha dit...

ei eva no u havia sentit mai aixo de gosos d'aigua,que et va comenta una noia,perque els i diuen aixi?,la sisa

eva_yam ha dit...

la noia no em va comentar res! simplement em va dir que li agradaven els gossos d'aigua i naturalment em va faltar temps per parlar del meu dandi! jeejej

la raça del dandi es diu gos d'aigues espanyol!!!! és de les terres dels sud!! aquests gossos antigament els utilitzaven molt per la caça i la pesca!! si busques per internet trobaràs moltíssima informació d'ells!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats