Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 5 de juliol del 2010

Regates Flix - festes majors del riu!!! 03 i 04 de juliol!!!!!

Semblava festes majors!!!!!!!! o diria que més que festes ja què el diumenge a l'altre costat de la barca estava ple de gent!! feia goig passejar-se fins als xops!!!!!!

Entre tots els participants, familiars d'ells i gent de flix era una passada veure la gent que hi havia!!
Els del club nàutic van muntar un bar i els del moto club flix van anar a col.laborar amb ells!!!! hi havia molta gent d'organització!!

Dissabte, ho van fer a les mateixes instal.lacions del club nàutic i diumenge ho van fer als xops!!

el primer dia van ser curses de piragües i el segon, curses de llaguts!!!!!!!!

El diumenge hi ha havien molts participants de flix en totes les categories però a mi la què em va fer més gràcia va ser l'infantil ja què tenia al meu nebot Enric que participava!!!!!!

La cursa que vaig veure va ser molt maca i molt emocionant!! de 4 llaguts, van quedar segons!!!! per ser el primer any que participen ho van fer genial!!!!!!! em va agradar molt!!!!


Felicitats a t@ts!!!!



Aquí deixo les fotikis que vaig fer!!!!




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats