Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 9 de juliol del 2010

Un vídeo per reflexionar!!!!!

No volia posar aquest vídeo però m'ha impactat i crec que a la gent que el veurà també i ens ajudarà a t@ts!!!!! m'agradaria pensar que posant-lo puc ajudar en alguna cosa!!!

Fa mesos, vaig veure com una senyor pegava al seu gos i em vaig indignar!!!!!!!!! li vaig dir fins encertar i en cap moment vaig pensar que em podria fer alguna cosa ni tampoc vaig pensar "eva, calla!!!"
el gos estava apunt de mossegar a un senyor que passava pel costat i el seu amo ho va veure i la seva reacció va ser pegar-lo amb un bastó!!!!!!

Ahir amb l'article anterior vaig comentar que abans de començar amb l'educació dels gossos hauríem d'educar a les persones!!!!!!!!!!!!! com has d'ensenyar amb un gos pegant-lo????????
no ho entenc!!!!!!!!!!!

Si tu saps que el teu gos es violent, reacciona abans de temps!!! educa'l!!!!!! els gossos poden aprendre a qualsevol edat i moment!! però la violència no educa, no ens porta a cap lloc!!!!!!!!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

me lo cuentas o me lo dices que avegades son mes animals los amos que els bitxos

eva_yam ha dit...

pos siiiii!! sense comentaris!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats