Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 5 de juliol del 2010

Estopa !!!!!! Concert Ascó!!!!!! 02.07.10

s/ el diari de tarragona, 4.500 persones estàvem allí gaudint del concert d'estopa!!!!!!

La veritat és que hi havia moltíssima gent, de fet per estacionar el cotxe la feina va ser nostra!!!! deu ni do!! hi havia molta cua per tots els llocs però al final no va ser tant com ens pensàvem!!

Va durar 2 horetes!!!!!! quan feia 1 hora i mitja ja començaven a dir a10 però al final 2 hrs gaudint de les seves cançons!!!!

Em va agradar molt i el directe dels Estopa molt bé, no ens va decepcionar, tot el contrari!!!


Quan semblava que havien d'acabar, van fer una petita parada per tal d'informar-nos que part dels diners d'aquest concert anava destinat ajudar a la col.laboració de les feines de recuperació d'Haití. (un xec valorat per 4.512 euros)


Així que per la meva part, puc dir que em va encantar el concert i m'ho vaig passar molt bé!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats