Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 1 de juliol del 2010

Una visita al dandi!!!!! 30.06.10

Ahir no podia faltar a la meva visita!!!!!!!!! durant aquests dies l'he anat a veure però ahir no podia faltar!!!!!!!!! una setmaneta sense ell!!!!!

Li volia portar flors naturals però la meva mare em va donar aquesta idea i vaig pensar que seria millor!!!!!!!! així que li va preparar aquest ram i li vaig portar!!!!!!!

Estava tot igual!!!!!!!!! almenys els animalets i la gent respecta el seu lloc!!! em feia respecte pensar què algú em toqués al meu dandisuelo!!!!!!! però bé, no ha passat res de res i això és l'important!!!
Mentre estava allí vaig observar tot el meu voltant i feia goig veure les plantetes i els animalets voltant pel camp!!!!!! no em vaig poder estar de fer fotikis!!!!!!!!!!!

Ahir comentant amb la meva mare els articles del bloquet em va fer reflexionar; li estava explicant els escrits sobre el dandi i em diu:

- has tornat a escriure d'ell??????????? una altre cop??????

Naturalment la meva resposta va ser molt ràpida i convincent!!!!!

El meu bloc el seu objectiu principal, tal i com diu el nom, les meves cosetes del dia a dia!!!!!!! jejejeje
i com és lògic el meu dia a dia en aquests moments, és ell!!!!!! i com no, el poder parlar d'ell........ em fa sentir millor!!!!!!!!!!!!!

Com és normal, amb la gent no treus el tema tota l'estona......... tot el contrari!!!!!!! passes de parlar-ho ja què no et vols fer pesat amb les teves coses i molts cops saps que la gent no t'enten!! així que no val la pena perdre el temps!!!!!!!!!! però al teu espai, fas el que vols sense pensar-ho dos cops!!!!!


Aquí tenim dos girasols, un de tancat i l'altre ben ofert per gaudir de la vida!!!!!!!!!!!

és així, un dia estàs malament i un altre dia estàs bé!!!!!!!!!!!

Ahir va començar a sortir el sol i avui segueix el bon dia!!!!!!!!! i jo estic com el temps, a poc a poc estic tornant a gaudir del meu optimisme i alegria!!!!!!!! perquè no serveix de res, quedar-te estancat amb els pensaments negatius!!! tot el contrari, l'únic que fas és no viure!!!!!

A partir d'ara intentaré recordar totes les estones bonesssssssssss amb el dandi i deixarem estacionades les dolentes, les últimes hores compartides amb ell perquè solament em fan mal!!!!!!!!

Et trobo a faltar petitet!!!!!!!! muaaaaaaaaaaaaaa

Un petonàssssssss bloquet!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats