Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 7 de juliol del 2010

Felicitats Yolanda!!!!!!!!!!!!!! 07.07.10




Avui és el cumple d'algú especial!!!!!!!!!






D'una seguidora anònima del meu bloquet!!!!!!!!



He estat buscant fotikis i m'ha fet gràcia posar aquesta ja què al seu dia la vaig escannejar perquè la vaig trobar molt maca aq foto!!!!!!


Els anys poden passar però els vincles no es perden i molts cops quan tornes a relacionar-te amb la gent veus que el carinyo que tenies segueix existint i està al mateix lloc que el vas deixar.

Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!

Et desitjo que passis molt bon dia acompanyada dels teus peques i la teva family!!!!!!!!!
M'alegro que els nostres camins s'hagin tornat a trobar!!!!!!
Molts petonets festius!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats