Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 12 de juliol del 2010

Campions del món!!!!!!!

Avui és la notícia del dia!!!!!! i no la podem deixar passar!!!!!!

Particularment, a mi no m'agrada el futbol però ahir vaig estar mirant el partit, tocava!!!!!! com deia morcete, deixant de banda si ets sents espanyol o no, ahir era un fet històric!!!!!!!!!!!

Era el primer cop que arribaven a les finals i s'havia de veure!!!!!!!!
Campions!!!!!!!! Ara ja podem dir que "espanya ha guanyat la copa del món de futbol"

Holanda-Espanya!!! van quedar 0-1!!!!!!!

Als minuts finals el centrecampista Andrés Iniesta va marcar el gol que farà història!!!!!!!
Encara me'n ric ara amb els vots de morcte i l'alegria que tenia!!!!!!!!! jejejeje

A mi el futbol és l'únic esport que no m'agrada però respecto moltíssim a la gent que li agrada i també els que es senten espanyols i els que es senten catalans!!!!!!!!! hi ha de tot!!!!!! no discutiré per això!!!!!

Jo em quedo amb el factor humà d'ahir!!!!!!!!!!!

Em vaig emocionar quan vaig veure a la samarreta de l'Iniesta que posava el nom del seu amic que fa uns mesos ens va deixar!!!!! li va dedicar amb ell!!!!

També em vaig emocionar quan vaig veure als jugadors catalans, Pujol i Xavi, besant la nostra senyera i mostrant-la a tot el món!!!!!!!!!! va ser un moment únic!!!!!!!!! no hi ha paraules!!!!!

I un moment maquíssim que vaig trobar, va ser quan van entrevistar al porter Iker Casillas!!!!!!!! és un crack!!! ho va parar tot!!!!!!!! una passada!!!!!
el va entrevsitar la seva parella, la Sara Carbonero!!!!! va ser molt professional però en moments així els sentiments no es poden reprimir!!!!!
pel què m'han explicat aquesta parella ha estat molt criticada en molts sentits i ho han passat malament i ahir van fer una gran demostració d'amor en públic!!!!!!!!!!!

He buscat el vídeo i l'he trobat!!!!!!! que macos!!!!!!!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats