Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 8 de juliol del 2010

Gossets; punt per punt!!!!!! El meu dandisuelo!!!!!!



Si el teu gosset pogués parlar, segurament et diria aquestes coses que per ells son importants:

1.- La meva vida segurament serà entre 7 i 14 anys. Em faràs més mal del que t'imagines si em deixes sol durant un període més llarg d'un dia o dos.

He tingut la sort de tenir-lo 17 anys!!!!!!!!!! i mai l'he deixa't sol, sempre acompanyat d'altres gossets i persones!!!!!!


2.- Si tens paciència en mi i em dones temps per aprendre el que vols de mi, et prometo que mai et decepcionaré.

Mai i quan dic maiiiiiiiiiii, he tingut cap decepció amb ell! tot el contrari!! ha estat un gos molt fidel, carinyós i respectuós amb tothom (gossets i persones). Per mi, els gossos d'aigua son una de les millors races que conegut.

3.- Confia en mi i tingui fer amb el nostre futur junts. Si no puc sentir que creus en mi, sofriré una gran tensió emocional. La meva autoestima depenent de la teva confiança en mi.

Aquest és un punt importantíssim!!!!!!! hem de saber confiar amb ells perquè realment ells son el nostre reflexe i si dubtes, ell també!!!!!!!!! molts cops els gossos tenen problemes per culpa de l'educació dels seus amos. Abans d'educar-los amb ells, hauríem de fer-ho nossaltres mateixos.

4.- No t'enfadis en mi durant molt de temps, ni em posis amb un lloc tancat per castigar- me. Tu tens amics, treball i aficions. JO SOLAMENT ET TINC A TU!!!!!!

siiiiiiiiiiiiiii ells solament ens tenen a nosaltres!!!!!!!! i si nosaltres necessitem el seu carinyo, ells encara més que nosaltres!!!! ells mai et miraran malament,ni tenen un mal dia per tu!! sempre estant allí esperant-te amb aquella alegria!!!!


5.- Parla amb mi sobre qualsevol cosa tant de temps com vulguis. Encara que no comprengui les teves paraules exactes, puc entendre el significat del que em dius solament pel teu to de veu.

això és curiós però és així!!!!!!! ells ho noten!!!!!!!! noten quan estàs trist, noten quan poden estar i quan han d'estar més distants!!!!!! ens entenen molt més del què nosaltres ens pensem. Encara me'n recordo quan va morir el meu pare, el dandi es va quedar amb un racó i d'allí no es va moure!!!!!!!!!! i ningú li va dir absolutament res de què es quedés allí però ell sabia que amb aquella situació, el que havia de fer.
Son molt intel.ligents!!!!!!!!

6.- Recorda que no importa com em tractis, MAI m'oblidaré de tu.

Quants casos hi han de maltractametns d'animals o fins i tot la gent que abandona els seus gossset i ells tornen a casa!!!!!! una passada!!!!!

7.- Quan consideris que has d'aixecar la mà per pegar-me, recorda que tinc dents que podrien trencar els ossos de la teva mà, però eligeixo no mossegar-te.

Ens podrien destrossar si vulguessin i no ho fan!!!!!!! son fidel als seus amocs! com ja he dit anteriorment cada cas és un món i quan parlem de gossos que han maltractat hauríem d'analitzar el cas amb detall perquè segur que hi ha una raó molt gran pel seu comportament.


8.- Abans de cridar-me perquè no puc respondre a les teves ordres com ho faig generalment, pren-te un temps per pensar que em pot estar passant per tal de que t'estigui tractant diferent.

Molts cops la gent no es para a penasr amb el comportametn dels gosset, no s'intenta posar al seu lloc!!!!!!!

9.- Cuida'm i tinguis paciència en mi quan sigui vell. Algun dia arribaràs a vella com jo i sabràs el que se sent.

I tant!!!!!!!!!!! estic contenta perquè amb el meu cas el vaig cuidar fins al final! i sempre amb alegria, mai per obligació o desgana ja què per mi era el més important del món que ell es sentís bé!!!!!!!! perquè igual com nosaltres notem aquests canvis, ells encara més!!!!!!!

10.- Acompanya'm a les bones i a les dolentes. Queda't amb mi quan el veterinari vulgui curar-me o opera'm. Al teu costat tota la meva vida és més fàcil i no podria sentir-me malament. Recorda que el meu amor és incondicional i dura per tota la vida.

També un altre punt important!!!!!! les persones quan estem malaltes, volem que la nostra família estigui al nostre costat i ens facin "mimos"; els gossos igual!!!!!!! si et tenen al seu costat, ells estant tranquils!!!!!!!!!

El dandi sempre ens va tindre al seu costat i fins i tot al les seves útlimes hores de vida vam estar al seu costat perquè ell és el què volia i naturalment ntres. també!!!!!!!! crec que el sentir-se acompanyat amb aquells moments va fer que tingués una mort més dolça o alemenys és el que m'agrada pensar a mi.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

m 'agrade molt el teu article. jo tmb puc dir que se el que es que et marxin els teus grans amics. Gracies.
ivan p.

eva_yam ha dit...

Gràciesssssssss Ivan per entrar al bloquet!!

la veritat és què és maco aq article i et fa reflexionar sobre ells i els vincles q tenim!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats