Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 15 de juliol del 2010

LA KIRA; Un final feliç

Ahir a les 18:50 trobàvem la nostra KIRA a Mora d'Ebre!!!!!!!!!

Han estat unes hores desesperants de preocupació i de nervis però solament de pensar que hem tingut un final feliç ja no importa!!!!!!! Això si, no li recomano a ningú!!!!!!

Ens vam passar el dimecres de les 20:00 fins les 12 de la nit buscant-la per Mora d'Ebre i Mora la Nova!! Per tots els racons i masos possibles i res de res!!!!!!!!!! La nit sense dormir pensant amb la kira i amb lo malament que podria estar!!!!!!!!!

Dijous em vaig aixecar més aviat per tal d'anar a Mora; a les 6.30 ja estava allí buscant-la i res de res!!!!!!! Després ma cunyada mònica de bon matí es va desplaçar cap a Mora per buscar-la i posar cartells per tot Mora!!!!!!!!

Els de la perruqueria també van estar buscant-la; amics d'ells i el marit de la noia van estar donant voltes a veure si la trobaven però res de res.

També el nostre amic blocaire Jesús, la Imma i altra gent que no conec la van estar buscant pel matí i res de res!!!!!!!!

Sobre les 3 de la tarda vam tornar a buscar-la: el meu germà i mònica, el Jesús i la Olga, l'amo de la pelu i els seus amics!!!!! Jo em vaig afegir a les 5 de la tarda i res de res!!!!!!!!!!

Les pistes que ens anaven donant la gent la ubicaven a punts molt diferents de mora! Però almenys ens quedava la tranquil•litat que algú l'havia vist i això era bon senyal!!!

Total que sobre les 18.30 la dona de la pelu rebia una trucada d'uns amics d'ella que havien vist a la kira sobre el c/ Barcelona (urbanització de la zona del tanatori i antics mossos); així que li vaig demanar la informació i vaig començar a córrer!!!!!!!

Vaig trucar a mon germà i l'ama de la pelu al seu marit i ens vam presentar a l'urbanització 4 persones per zones diferents!!!!!!!!!!

Siiiiiiiiiiiii era la KIRA!!!!!!!!

La van trobar una amics d'ells però al veure al meu germà i altra gent es va espantar i i va començar a córrer sense direcció!!!!!! Vaja nervis!!!!!!!!!

Total que la vam tornar a perdre i al cap d'una estona em va trucar el meu germà que l'havia trobat i aquest cop no s'havia escapat!!!!!!!!!! Jejejejejej

L'últim senyor que l'havia vist li va dir exactament al lloc que estava i mon germà va tornar amb aquell lloc q anteriorment havia estat i siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii estava allí esperant a què anéssim!! Jejejeje

Com son els gossets!!!!!!!!!!!! Estava espantada; quan va sentir el soroll del motor del cotxe es va girar ja què el va reconèixer i quan va veure al meu germà ja se li va il•luminar la careta!!!!

No sabeu quina alegria!!!!!!!!!!!!!! Quantes coses se'ns havien passat per la ment amb aquelles 24 hores!!!!!!! Uffffffffffffffff no vull pensar-ho!!!!!!!!!!

La kira estava bé!!!!!!!!!!!!! El cor li anava a 100 però fisicament estava bé!!!!! Això si, no va parar de beure aigua!!!!! Tenia moltíssima set!!!!!!

Un cop fetes les trucades a tothom per dir que ja teníem la kira ens vam dirigir cap a la perruqueria i vam estar parlant amb el matrimoni.

Tots dos es notava que també ho havien passat molt malament i no van parar de disculpar-se!!
Pel que ens van explicar sempre quan posen els gossets al cotxe els treuen de la pelu amb una caixa especial d'aquestes de gossets "transportin" però a la kira li van posar el seu collar pensant-se que no passaria res (de vegades l'excés de confiança juga males passades!)

El gosset amb el cabell tallat, com era lògic, li anava gran el collar i no es podien pensar que se'ls hi podria escapar.

També hem de pensar que era el primer cop que portàvem la kira amb aquesta pelu i això també va ser un punt important per a què la gosseta estés amb un estat de desconfiança.

Sobre la gent de la pelu dir que molt bé; això li pot passar a qualsevol i no ho jutjaré; l'important es què es van preocupar per trobar-la i el seu marit i amics no van parar de buscar-la però pel meu gust l'ama de la pelu va fer un petit "fallo", hagués tingut de tancar la pelu i posar-se a buscar la kira!! Per mi, va ser una falta de tacte !!!!

Resumint, que entre tots la vam buscar i el resultat va ser un final feliç!!!!!!! Tenim la kira a casa i això és el què importa!!!!!!!!!!!! La resta ho oblidarem perquè no val la pena però la Kira no crec que ho pugui oblidar tant fàcilment!!

De fet aquest matí no volia sortir de casa la kira!! Li feia respecte!!! Tardarà un temps fins que no torni a estar bé!!!!!!!

AGRAïMENTS

  • A la gent que ens va ajudar a buscar-la: Carme, Jesus, Olga, Imma, amos de la pelu i els seus amics (i si em deixo algu, ho sento).
(els de la family no els conto ja què és lògic!! Jejeje)

  • A la gent facebookera i bloquera que ens va ajudar a fer correr la notícia per mora d'ebre i rodalies.

  • Als urbanos de les mores i als mossos.

  • A la gent de mora d'ebre i mora la nova que van ser molt amables.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

lo important de tot eva es que acabat be i segurament ja pararan mes compte la proxia vegada,com tu dius es van confiar i bueno un error el pot tenir tothom,encara que continuo dien que t'entenc,perque si hem pases a mi me ficaria com una moto!sitets,la sisa

Anònim ha dit...

lo important de tot eva es que acabat be i segurament ja pararan mes compte la proxia vegada,com tu dius es van confiar i bueno un error el pot tenir tothom,encara que continuo dien que t'entenc,perque si hem pases a mi me ficaria com una moto!sitets,la sisa

eva_yam ha dit...

gràcies sisa!

ja ho dius bé això li pot passar a tothom!! com què hi ha final feliç no fa falta dir res més!! ha passat i ja stà!!

Enric ha dit...

Quina sort d'haver-la pogut tornat a trobar! jo no ho savia, pero quan mu van contar, esperava que al final em diguessin, i finalment l'hem trobat (tot i que com soc molt impacient, va ser el primer que vaig preguntar)jeje.

Enric ha dit...

Quina sort d'haver-la pogut tornat a trobar! jo no ho savia, pero quan mu van contar, esperava que al final em diguessin, i finalment l'hem trobat (tot i que com soc molt impacient, va ser el primer que vaig preguntar)jeje.

eva_yam ha dit...

si enric!! ja ho pots ben dir1! com més hores passaven menys possibilitats teníem de què la Kira estés bé!!!!!!!

sort que ha acabat tot bé!!!!!!!! això si, li costarà molt de temps a la kira curar-se d'aquest susto!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats