Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 20 de juliol del 2010

Navegant pels blocs!!! el barri de flix


Avui navegant he vist aquesta foto i un article molt maco del nostre amic blocaire Josep Antoni!!!!!!!!!!!!

Ens parla del nostre estimat barri i d'aquesta caseta!!!!!!!!!!

molta gent no sabrà quin lloc és però els flixancos i sobretot la gent del barii segur que el coneix!!!!!!!

Era l'antic "mercadillo" del barri!!!!!!!!! bé, mua no el va veure en actiu però si que me'n recordo de l'edifici!!!!!!! quan era petita estava en molt mal estat i l'únic que me'n recordo que allí al davant era la parada de l'autobús!!!!!!! allí sempre estàvem tots els nenes esperant aquell autobússsssssssss de color blau!!!

jejejeje
i algú se'n recorda de la Sra. Lolin???????????????????? aquella senyora que anava a l'autobús per vigilar-nos??????????' aquella que ens feia cantar cançonetes???????????? jjejejejeje

quins records!!!!!!!! jeejejjeje

Us deixo l'enllaç de l'article de Josep Antoni:

http://blocdejacr.blogspot.com/2010/07/el-mercadillo-del-barri.html

4 comentaris:

Anònim ha dit...

i que tenie molt mala baba, i quant s'enfadava ens feia baixar, encara que estesem a l'altra punta de poble.ella i el seu julivert vaya

eva_yam ha dit...

jajajaj si si!! anònim!!!!!!1 tu te'n recordes de quines cançons ens feia cantar?????????

Anònim ha dit...

jo em vaig traumatitzar en el julivert meu,al mig dia o tarde no s'em recorda que pugues fens cantar, no se, ens portavem algo malament saps

eva_yam ha dit...

jajajaja si si!!!!
la cançoneta de:

"....Julivert meu com t'has quedat sense cap fulla, sense cap fulla julivert meu com t'has quedat sense cap fulla i el cap pelat"

sipsssssss la veritat és que ningú és salvava!!!!! :)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats