Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 13 de juliol del 2010

Exposició fotos antigues; fira mora morisca (FLIX)



L'estació de flix!!!!!!! aquesta m'agrada molt!!




La nostra plaça de l'església!!!!!!!




I aquesta última no és gaire antiga ja què és de l'any 2.008!!!!!!!!


Passejant per la fira vam trobar aquest exposició de fotos!!!!!!!!!!!! em vaig veure moltes però les que em van fer més gràcia van ser les de Flix i les de Riba-roja d'ebre!!!!!!!! totes son molt curioses!!!!! així que vaig fer unes quantes fotikis!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats