Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 27 de juliol del 2010

50.000 visites!!!!!!!!!


Sempre em passa el mateix!!!!!!!!! Ahir em deia: Ben aviat veuré el número especial ..........
50.000" visites!!!!!!!!!!!!!
però com sempre em passa, no l'he vist!!!!!! ja tinc 50.050 visiteS!! jejejeje
Estic molt contenta!!!!!!!! 50.000 visites és tot un èxit!!!!!!!!!! Gràciessssssssssssss a tots els visitants i seguidors del bloquet!!!!!!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaa una abraçada per tots!!!!!!!!!

15 comentaris:

David ha dit...

Enhorabona Eva ,felicitats!!!

eva_yam ha dit...

eissssssss david!! quant de temps!!! m'alegro que de tant en tant vinguis pel bloquet!!!

el teu he vist que el tens una mica off!!!!! a veure si t'animes i ens poses aq plats tant interessants que fas!!

Enric ha dit...

Quin mun de visitees! Feliciitaats:)

Anònim ha dit...

tu que fa dos dies que no miro res de per aqui, i mira ella esta que se sale con sus visitas,si tots et dediquesen unes lines tindries oberbuking ,50098 radio patio

eva_yam ha dit...

jajaja gracietesssssssssss enric i radio patio!!! la veritat és que si tothom fes com vosaltres tres això seria ja un ÈXIT amb MAJÚSCULES!! jejeje

petonetsssssssssssssss

Jesús Escribano ha dit...

Felicidadeesssssssssss Evaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) (pero no te duermas que te sigo los pasos eh ;))

Anònim ha dit...

jo et vec cada dia pero soc anonimo , anonimo pero continua aixi un petonassssssssssss

eva_yam ha dit...

jejejej ja tens raó jesus!!!!!!! ja en tens 47.694!!! no puc perdre el temps perquè sinó em guanyaràs! jejeje

ahhhhhhhh i gracietes anonimo, anonimo!!! és bó saber que hi ha gent com tu que seguiu el bloquet cada dia!! jejeje

un petonàssss per t@ts!!

olga pasarrius llop ha dit...

enhorabona Eva per tan exit
un peto molt grossssss

eva_yam ha dit...

gracietessssssssss olga!!! tu tampoc et pocs queixar!!!!! pel poc temps que portes ja en tens 18.000!!!!! això no ho diu tothom!!! jejejeje

un petonàssssssssssssssss

Anònim ha dit...

Amb aquests comptadors que teniu "montats", qualsevol arriba a les 50.000 visites o a les 100.000, doncs si entreu vosaltres mateixos 100 cops al dia tots van sumant, aixó es trampa.
Si així sou molt feliços....., jo també puc fer pujar el vostres comptador obrint i tancant el blog cada 2 segons.

Anònim ha dit...

Eva. el veritable comptador de visites és aquell que desde un mateix ordinador tan sols acumula una visita al dia.
Te tota la raó l'anònim 29.07.2010
de les 10:24.
De totes formes enhorabona es nota que no treballes gaire a la feina.

eva_yam ha dit...

mareee quins anònims més intel.ligents que m'han escrit!!!

teniu tota la raó del món amb el tema comptadors però des de el primer dia que ho estic dient això!! no heu descobert res nou!!! jejeje


de totes formes les estadístiques no "fallen" de 120 visites diàries, segurament 50 son mevesss però la resta no!!!!

he tardat 30 segons en contestar-te!!!!! ufffffffff quanta feina he deixat de fer durant aquests segons!!!!!

me'n vaig correns!!!!!!

petonetssssssssssssssssss

Anònim ha dit...

que passeee! que aqui l'unic que pot fotre una mica de canya soc jo, eva cuidat lo dit haviam si et faras mal en tant estres escrit, radio patio

Anònim ha dit...

L'únic infeliç que hi ha aquí son aquests anónim "tocacollons".
Cert que els contadors no son fiables al 100% pero es una referència.
Si no us agrada no entreu i així no l'aumentareu.
Mònica.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats