Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 7 de juliol del 2010

T'anyoro Dandisuelo!!!!!!!!! 07.07.10


2 setmanes i silenci al meu voltant!!!!!!!

Ningú en parla, sembla que t'hagin oblidat però no ho crec!! almenys jo no!!!!!!!!!!!!!

Avui puc dir que estic força bé però segueixo pensant que la casa està trista sense tu!!!!!!!! ahir fins i tot li deia a la mami que et sento, de tant en tant sento les teves passes i la teva respiració!!! no sé si és normal, si m'agrada la sensació que tinc però és real!!!!!!!!!!

17 anys no s'obliden, moltíssims records tinc de tu i això sempre estarà aquí!!!!!!! em falta el teu carinyo, aquest que les persones no et donen; sentir aquella felicitat de sentir-te especial i única!!!!!! perquè això solament m'ho donaves tu!!!!!!!!! tant als moments bons o els dolents sempre et tenia al meu costat i sempre em donaves aquell carinyo!!!!!!!!!

Les cases sense gossets son tristes, els hi falta alegria!!!!!!!!!!!! tota la vida he tingut gossets a casa i ara em sento rara; em falta alguna coseta!!!!!!!!!!!!!

Això si, ja he trobat la solució!! quan tingui necessitat d'alegria i carinyo, aniré a veure al Negret i els gatets del tato!!!!!!!! l'estona que aquests dies he passat amb ells m'ha fet tornar a sentir aquell carinyo que ara em manca!!!!!!!!!
el carinyo dels gossets, és especial!!!!!!! bé, els que tenim animalets a casa ho sabem i no fa falta explicar-ho!!!!!!!!!

T'anyoro abuelete!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaa

Sempre faig fotikis per qualsevol cosa, així que per les meves coses importants també n'he volgut fer un!!!!!!!!! així que he fet un petit àlbum del meu dandi!!!!!!!!
va per tu petitet!!!!!!!!! t'estimo !!!!!!




2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin àlbum de fotos més bonic! M'agrada el que has escrit i vull que sàpigues que cada dia quan baixo a casa de la mama trobo el passadís molt buit, sense la seua alfombreta, quan em vaig a seure al sofa per fer la xerradeta de la tarda amb la mama, encara avui separo les cames per passar per on sempre estava ell, al davant del sofà. Encara que no t'ho digui cada cop que et veig, vull fer-te saber que també trobo molts buits per casa de la mama, però has d'estar contenta d'haver pogut tenir-lo tant de temps i fer tot el que has fet per ell.
Una abraçada,
la teta

eva_yam ha dit...

gràcies teta per aquest comentari!! sé que tots a la nostra manera el trobem a faltar ja què tots ens l'estimavem!!!!! d'això no tinc cap dubte ja què ell es feia estimar!!!!!

però el no poder sentir-lo i el no poder parlar d'ell i estar pendent d'ell em fa sentir estranya per això escric d'ell perquè em fa sentir-me millor!!!!!!!!!

pos eso!!!!!!!!! ara ja no estic trista perquè intento sempre buscar el costat positiu de tot això ja què és el millor que es pot fer!!!!!

molts petonetssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats