Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 19 de juliol del 2010

Reflexió d'avui; 19.07.10




Avui fa 4 anys i 7 mesos!!!!!!!!!!

Últimament no parlo gaire de tu, no per res sinó simplement perquè tinc la ment massa ocupada en altres cosetes!!

Sempre penso que si no escric de tu, significa que ho porto bé!! Al meu dia a dia sempre estàs present però son les meves cosetes, els meus records silenciosos aquells que em fan sentir bé!!!!!!!!!!

Papa!!!!!!!!!!! Això ja comença a ser una realitat!!!!! El dia de la boda s'està aproximant i cada cop penso més en tu ja què és un dia especial pels nuvis, pels pares i family!!!!!!!!

Sé que si estiguessis aquí gaudiries com ningú d'aquest dia tant especial i m'imagino la teva felicitat i això em fa sentir feliç a mi!!!! T'imagino aquell dia entrant a l'església, acompanyant a la teva filla amb aquella carona d'orgull; també t'imagino al restaurant gaudint de la festa i de la teva família!!!!!!! T'imagino ballant amb la mama, amb les teves filles!!!!!!!! La meva imaginació sempre vola i m'encanta pensar amb com ho viuries i això em fa sentir feliç perquè almenys dins meu ho estàs vivint tant intensament com jo.

La última boda que vaig anar, la del Paco i la Raquel; mirava la taula presidencial i feia goig!!!!!! Estaven ells i els seus pares, aquella taula estava complerta!!!!! la meva ment no va parar de viatjar aquell dia; em vaig sentir trista perquè sabia que si algun dia decidia casar-me, mai seria tant complerta com aquella ja què em faltaria una de les persones més importants de la meva vida, em faltaries tu!!!!!!!

Hi ha dies que estic contentíssima de pensar amb aquest dia i hi ha dies que em deixo emportar per la nostàlgia i em fa ràbia que no pugui viure aquest moment amb tu perquè és com si alguna cosa em faltés per ser completament feliç!!!

Sé que aquell dia m'acompanyaràs en tot moment ja què sempre ho fas i sé que no deixaré de pensar en tu però espero que em donis molta força per no deixar-me emportar per la tristor sinó tot el contrari

T'ESTIMO MOLTÍSSIM PAPA!!!!!!!!!!!!
Per molt temps que passi, et segueixo trobant a faltar!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

les teues paraules man emocionat,i estic segurisima de que el teu pare ta companyara en este dia i en altres importants,sempre estara al teu costat, encara que tu no el veiguis, i has de pensa en lo feliç que sira de veuret feliç a tu,es el teu angel de la guarda i sempre sira al teu costat,i estara orgullosisim de tenir una filla com tu que pense a totes en hores en ell....sitetssss,la sisa

olga pasarrius llop ha dit...

jooo tia me estan cayendo las lagrimas no nos hagas esto.
muy bonito Eva,cuando hay sentimiento las palabras salen solas.

eva_yam ha dit...

gracietesssssss sisa and olga!!!!

la veritat és que necessita extreure tots aquests pensaments i vivències interiors!!!!!!!!!

petonetsssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats