Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 21 de juliol del 2010

Quan t'enamores!!!!!!!!!

Ahir la vaig sentir per primer cop i em va agradar!! les dos veussssssss es fan una!!!!!!! m'agrada aquest duet i la lletra és molt maca!!!!!!!!!

Enrique Iglesias i Juan Luis Guerra!!!!! qui ens ho havia de dir! jejejeje


em quedo amb la les frases:
Quan m'enamoro, el temps s'atura
Quan m'enamoro, somric


No hi ha res més maco amb aquest vida que l'amor!!!!!!!!! enamorar-te i sobretot ser correspost!!!!!!!!!!




Si pudiera bajarte una estrella del cielo
lo haria sin pensarlo dos veces
porque te quiero, ay
y hasta un lucero

Y si tuviera el naufragio de un sentimiento
seria un velero en la isla
de tus deseos, de tus deseos

Pero por dentro entiende que no puedo
y aveces me pierdo…

Cuando me enamoro aveces desespero,
cuando me enamoro,
cuando menos me lo espero, me enamoro
se detiene el tiempo, me viene el alma
al cuerpo, sonrio, cuando me enamoro

Si la luna seria tu premio,
yo juraria hacer cualquier cosa,
por ser su dueño, ay, por ser tu dueño

Si en tus sueños escuchas el llanto
de mis lamentos,
en tus sueños no sigas dormida,
que es verdadero, ay,
no es un sueño, no

Y me alegro que aveces al final
no encuentres un momento, ooh no…

Cuando me enamoro aveces desespero,
cuando me enamoro,
cuando menos me lo espero, me enamoro
se detiene el tiempo, me viene el alma
al cuerpo, sonrio, cuando me enamoro

Cuando me enamoro aveces desespero,
cuando me enamoro,
cuando menos me lo espero, me enamoro
se detiene el tiempo, me viene el alma
al cuerpo, al cuerpo, sonrio,
sonrio, cuando me enamoro…

2 comentaris:

Anònim ha dit...

uy, quin yuyu! quant et poses aixi, espero que algun dia sigui de potrom potrom, la insensible

eva_yam ha dit...

jajajajja si es que!!!!!!!!!!!! que poc romàntica ets!!! sort que hi ha de tot a la vinya del senyor!! jajaajja

ara en buscaré més!! jejejeje i te les dedicaré!!!!!!!!! :)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats