Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 11 de juny del 2009

Continuar Sense Tu

Aquests dies m'he llegit "Continuar Sense Tu" m'ha agradat molt!! Tractava de la gent que pateix una separació i sobre la recerca de l'amor de veritat.

Es com si fos una continuacó del llibre "amarse con los ojos abiertos" que per cert també és boníssim!!!!!!!

Als últims capítols em vaig trobar amb aquesta història que em va fer emocionar!! Com diu l'autora tots amb aquesta vida amb algun moment necessitem perdonar o sentir-nos perdonats per alguna cosa que no hem fet bé o simplement hem fet mal amb algú sense voler.

Aquí deixo la història per compartir-la amb el meu bloquet!!!

__________________________________________________

La història va succeir en un poble molt pobre. El fill de disset anys d'una de les famílies va demanar permís per marxar a treballar fora. Li van concedir i, llavors, va marxar a un altre poble.

Un cop allà va començar a treballar a la benzinera, i al cap d'un temps va començar a robar petites quantitats de diners. Però, a mesura que passaven els dies, l'import anava creixent.

Finalment, un dia va agafar tres-cents dòlars, amb els quals va fugir i es va dedicar només a robar.

Després, va formar una banda de lladres i va continuar robant.

Era la vergonya de la família.

Un any més tard, el pare va posar un anunci al diari, ja que no sabia on es trobava el seu fill, dient que la mare estava molt malalta i demanant-li que tornés per acomiadar-se'n.

Però el fill va pensar que era un parany i no va tornar.

Al cap de pocs mesos, la mare es va morir.

El noi va continuar robant bancs fins que el van atrapar i el van condemnar a deu anys de presó.

Quan havia complert la condemna tenia trenta anys i volia canviar, volia que el seu pare el perdonés.

Llavors, abans de sortir de la presó, li va enviar una carta en la qual li deia:


"Pare:
¿ Te'n recordes de la muntanya on jugava?

¿Te'n recordes....? Hi havia una pomera a la qual m'agradava enfilar- me...
Ara agafaré el tren per venir cap al poble. Vull treballar i ser honest, vull canviar de vida. Però per a mi és molt important que em perdonis.
Si no ho fas, m'esforçaré per demostrar-te que he canviat, amb l'esperança que un dia em perdonis.

Si em perdones, si us plau, penja un mocador blanc a la pomera, jo passaré amb el tren i si hi és, vindré a casa teva a abraçar-te; si no hi és, continuaré fins al poble."


El noi va explicar tota la història a un passatger que estava assegut al seu costat, al tren.

El jove estava tan nerviós que quan va veure que s'acostaven a la pomera, li va demanar al company que se la mirés en lloc seu.

Després de passar per la muntanya, li va preguntar molt angoixat:

- ¿ Hi havia un mocador blanc penjat a la pomera?

- No, no n'hi havia un, la pomera estava plena de mocadors blancs.



_______________________
Llibre "continuar sense tu" de la Silvia Salinas i el Jorge Bucay

3 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada molt el teu bloc.Cada dia ens poses la informació actualitzada, a veure si demà ens expliques que tal la plataforma aquesta nit, per què encara no entenc els seus objectius.

eva_yam ha dit...

Gracietesssssssssss anònim!! avui m'informaré de la reunió d'ahir de la plataforma a veure si em fan 5 cèntimssssssss i puc posar un article!!

m'encanta que em deixeu comentaris ja què fa que el dia a dia del blocaire sigui més interessant!!

un petonàssssssssss

eva_yam ha dit...

sobre el tema dels objectius he estat llegnt al seu bloc i ho descriu així:

"Plataforma oberta a tothom que estimi el poble de Flix i la Ribera d’Ebre alta. Per una regió amb progrés i un futur per a les generacions vinents.

Les nostres directrius claus són: la Unitat, la Tolerància i el Respecte."

"La plataforma té els següents principis que la impulsen:

Volem viure a Flix.
Volem treballar a Flix.
Volem treballar per Flix.
Volem una comarca viva.
Volem el màxim respecte als nostres polítics locals, al nostre Ajuntament, perquè són una peça important per sortir d’aquest moment que vivim.
Volem el màxim respecte a totes les entitats culturals i socials.
Tothom que cregui que aquests no són els objectius que motiva la seva presència en aquest acte, amb tota la sinceritat, no està al lloc adequat.

No volem que es repeteixin escenes com les que vam tenir el dijous, ja que si volem el millor pel nostre poble el que hem de fer és estar units i no criticar els actius de què disposem, perquè, si no, la veritat, és que estem fent una greu incoherència."

Crec que amb tot això es veu clarament quin son els seus objectius!
simplement son gent del poble que volen lluitar pel poble! i tothom que vulgui pot formar part d'aquesta plataforma.

http://volemviureaflix.wordpress.com

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats