Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 25 de juny del 2009

Dijous 25 de juny 2.009 - "Santa Eva Monja"

Avui és el meu Sant!!! si, si!!! aquest any m'han fet recordar que avui és un dia especial al calendari!!!!
Ahir vaig sentir la ràdio i la meva mare em va dedicar una cançó i claross em va vindre a la memòria que avui era un dia especial!! no hi he pensava amb el sant!! de fet, no l'he celebrat mai ja què no es gaire conegut!!!
Avui buscant per internet he trobat que Santa Eva n'hi han uns quants dies per celebrar-ho!!
El dia 19 de desembre se suposa que és el més important i després estant els dies 11 de febrer,25 de juny, 30 d'agost i el 6 de setembre!! tenim dies per elegir!
visca els sants!!


He buscat això dels sants i he trobat aquesta explicació:
______________________
"Celebran su onomástica las que llevan el nombre de Eva el 19 de diciembre, en que la Iglesia conmemora a la idealizada madre de toda la humanidad, que bien se ganó la gloria del Paraíso. El 11 de febrero y el 30 de agosto se hace memoria de santa Eva mártir. El 25 de junio se celebra santa Eva monja, y el 6 de septiembre se conmemora el martirio de santa Eva virgen y mártir. Cinco ocasiones, pues, para celebrar tan extraordinario nombre, en el que se conjugan el eterno femenino, del que Eva es la máxima expresión, y la capacidad de afrontar con la misma entereza lo bueno y lo malo, y una fidelidad realmente encomiable. ¡Felicidades!"
______________________

També he de dir que gràcies als amiguetsssssssssss del facebook avui ha estat un dia record de felicitacions!! no m'havia felicitat mai tanta gent al meu sant com avui!! visca el facebook!!!! bé, tampoc calien moltes felicitacions per fer el record ja què al ser un dia desconegut per la majoria de gent, fins i tot per mi, poques havia tingut durant aquests anys!! jejeje

Pos eso!!!!!!!!!!!! A totes les Evesssssssssssssssssss ......... MOLTES FELICITATS!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats