Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 15 de juny del 2009

Les Catifes a Flix !!! Corpus Flix 2.009 - Diumenge 14.06.09

Diumenge vaig poder anar a veure les "alfombres" de flix!!!!!! Vaig sortir a voltar al matí amb la meva mare i després a la tarda amb l'Alex i la veritat és què feia goig passejar pels carrers de Flix; trobaves gent per tots els racons.

Al matí sobre les 11.30 vam començar a voltar i a molts carrers encara estaven treballant de valent; era bonic veure com la gent col•laborava amb tot!! els petits, els mitjans i els grans, tots junts treballant per decorar la nostra població!!!

Van quedar tots els carrers maquíssims i amb molt de color, donaven molta llum!!!!!! Fins i tot a la plaça els peixos vaig descobrir l'ou!! No sabia que era tradició de posar un ou a la font!! I si si!!! s'aguantava bé amb el raig de l'aigua!! Vaig fer un parell de fotos per a deixar constància de l'anècdota de l'ou.

A la tarda vam baixar tard, sobre les 7 de la tarda ens pensàvem que no arribaríem a temps però si!!! Al carrer sant roc vam veure la processó amb tots els nens i vaig veure al meu nebot ben guapo!!!!!!! Ahhhhhhhhh i aquest any com a novetat els acompanyaven uns músics i els gegants de Flix així què la festa encara es veia més maca.

Després vam anar a passejar pels carrers que no havia passat la processó per veure les catifes amb l'alex però ens vam trobar que moltes d'elles, per culpa del vent, estaven una mica malament!!!!!

Després vam anar a prendre algo i tots els bars estaven a tope de gent!! Semblava festa major!!!

Bé, aquí deixo les fotos de la festa del corpus a Flix!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats