Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 26 de juny del 2009

La llegenda de Sant Joan en un Flix Flax

Aquest San Joan em pogut gaudir d'un conte ben especial que ha tingut molt d'èxit a Flix ja què era molt original.
El conte és diu "La llegenda de Sant Joan en un Flix Flax", primer es va fer la presentació al Col.legi i posteriorment a Ca Don Ventura.
A Ca Don Ventura van fer una recreació del bosc màgic amb el bagul dels desitjos, en el qual la gent de flix aquests últims dies han anat dipositant la papereta escrita amb el seu particular desig.
Fins el mateix dimarts dia 23 no hi vaig anar i em vaig quedar parada, em va encantar!! estava tot molt ben decorat i molt fosc, com si fos un bosc a la nit!!!!!! amb un arbre gegant maquíssim!!

També em feia gràcia que la gent no parava d'entrar i sortir; gent de totes les edats!! Al fons de la sala van posar com una mena de tron molt original on la gent podia elegir el color de la papereta que li fes més gràcia i amb aquesta havia de posar els desitjos per tal de dipositar-lo al cofre dels desitjos i així a la nit aquests serien cremats a la foguera de sant joan.

La veritat és que va tindre molt èxit ja què el bagul es veia pleníssim i tothom que entrava per veure-ho, al final es quedava per escriure els seus desitjos ja què els hi feia gràcia! naturalment jo no podia ser menys i vaig escriure una biblia de desitjos! jajaja com què no havien dit si podies posar-ne un o molts, vaig optar per posar-ne molts..... per si de cas!! jejeje

Quan vaig arribar a casa vaig llegir el conte que et regalaven allí al bosc i la veritat és que em va agradar molt ja què és la història és una barreja dels costums de sant joan i la història de flix!! és molt original!! felicitats als autors!!! tant al dibuixant com la col.laboradora!!! i sobretot a la gent que va tindre aquesta brillant idea de fer-ho.
El dibuix i el text el va fer Quim Carro i va tindre la col.laboració de la flixanca Laura Jordà!!

Aquí deixo el conte perquè l'he volgut escanejar per compartir-lo amb el meu bloquet!!!!!!!
un petonàssssssss bloc








SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats