Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 2 de juny del 2009

Vídeo musical!!!

Una de les millors cançons de Bon jovi!! i del vídeo que dir, m'encanta!!!!!!!!!!!!!! amb aquella època el vaig veure moltíssims cops ja què era el meu ídol i el de moltes noietesssssssssssssssssssss!!!!!!!!!! jejejeje fins i tot me'n recordo que tenia un pòster d'ell a la meva habitació!!!!!!!!!

Ha estat un grup que sempre m'ha agradat, sobretot les seves balades!!!!!!!!!!!!!

Aquí deixo el vídeo ! un petonàsssssssssssssss bloc!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats