Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 15 de juny del 2009

Flix se'n va a Barcelona!!! Dimarts 16 de juny 2009

Demà me'n vai cap a Barcelona!! un grup de 300 persones aproximadament anirem amb autobusos cap a Bcn a manifestar-nos!!

La setmana passada vaig demanar festa a la feina i no sabia si me la donarien però finalment ha estat que si; la veritat és que em fa gràcia anar-hi perquè veure la gent de flix unida per una causa no és una cosa que hagi vist mai i ara és un motiu excepcional; hem de lluitar pel nostre futur!!

M'he apuntat a la sortida perquè sóc de Flix i em sento flixanca i com a tal m'estimo al meu poble i crec què un bon moment per unir-se a la lluita del futur de Flix i de la ntra. comarca!! apart també m'apunto perquè un dels meus germans i la meva cunyada treballen a ERCROS i son uns dels molts afectats de l'ERO.

La sortida es farà a les 7 del mati des de la plaça del mercat; Es farà una concentració a la plaça Sant Jaume, davant la Generalitat. Després ens desplaçarem en metro per anar a les oficines Ercros situades a l’avinguda Diagonal, davant de l’hotel Hilton.

I després quan diguin marxarem cap a flix un altre cop, segons he llegit sobre les 5 de la tarda però això no se sap mai perquè amb tanta gent és difícil saber.


Un petonàsssssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats