Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 1 de juny del 2009

Un vídeo musical molt antic!! quin serà???

Avui pel facebook una noia ha posat aquest vídeo i m'ha fet gràcia!! perquè m'han vingut molts records de la meva infància! de fet, la cançó la vaig cantar moltíssims cops però el vídeo no l'havia vist mai!!!!!!!!

Qui no ha cantat aquesta cançó algun cop???????????? segur que tots sabem la lletra de memòria i per molt que passin els anys cada cop que la sents et ve a la memòria! jejejeje

bé, aquí deixo la cançoneta de la qual estic parlant!! a veure si us imagineu de quina cançó estic parlant!! jejejeje


Un petonàssssssssssssssssssss bloc


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats