Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 10 de juny del 2009

Gràcies Anònims!!

Aquestes estadístiques són del meu bloc!! del què portem del mes de juny ja tinc 707 visites!!!!!! uffffffffffffff si mireu els gràfics impressiona com ha pujat!!
Aquest són les entrades diàries d'aquest mes de juny i ahir vaig fer el record d'entrades!! 152 entrades!!!!!!!! uffffffffff!!
Gràcies a tots aquests anònims que entreu!!! cada dia m'agrada més posar notícies encara que últimament semblo monotema!! tot es Flix i més Flix i aquest bloc és de tot una mica!! però suposo que és normal ja què el problema que estem vivint a flix és fort i encara que no vulguem ens afecta!!
Apart també he vist que molts blocs de flixancos han afegit el meu bloc als seus grups de flixancos!! i per tant,ara m'entra molta més gent que abans!! aquests son els principals motius, entre la publicitat que ens fem entre els blocs i també les notícies de flix!!!!!!!
Bé, a tots vosaltres........... gràcies!! i als anònims que em deixeu comentaris també!! encara que és més maco deixar comentaris amb la signatura d'un nom!!!!!! però tot és respectable!!
pos eso!!!!!!!!!
fins el proper post!!
un petonàsssssssss bloc!!





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats