Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 26 de juny del 2009

Fotikis de Sant joan!! 23.06.09

Dimarts per la tarda vaig sortir a fer una volta per Flix i vaig veure molta gent!! sobretot a la plaça l’església que feien molts actes!! i després també vaig poder veure a Ca Don Ventura la recreació del conte La Llegenda de Sant Joan en un Flix-Flax!! Em va agradar molt i he volgut fer un article exclusiu d'aquest conte, després el posaré!!

A la nit també vaig sortir a veure els diables "Els Figots Satànics" i em va encantar!! Es van passejar per molts carrers del poble i van fer córrer a la gent, va ser bonic de veure i sobretot divertit!! em feia gràcia veure la expressió de la gent quan veien que s'apropaven els diables per llocs que no tocaven! jejejeeje

Em feia gràcia perquè tothom deia "han dit que no ens perseguiran, aquí no vindran" jajaja i me'n reia sola perquè si una cosa tenen els figots es què la festa sense persecució no és festa!!! jejeje i com sempre, em van agradar molt!! la bici que al seu dia es van inventar també dona un toc de fessta guapo!! suposo que m'agrada tant perquè em sento mig figota ja què puc dir que m'he criat entre Flix i Riba-Roja d'Ebre (alias figolandia) i aquestes festes sempre les he viscut encara que he de reconèixer que em fan respecte.

Van donar molta festa amb aquesta nit i la foguera que es va fer a la plaça del mercat també era molt maca i també donaven la típica coca de Sant Joan!!

Bé, aquí deixo les fotos que vaig fer!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats