Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 8 de juny del 2009

Votacions "NO ALS ACOMIADAMENTS"

Aquest diumenge es van fer les Eleccions Europees i el poble de Flix va estar en moviment; hi havia molta gent pels carrers del poble ja què sempre que es fa alguna cosa tots aprofitem per sortir. Aquest cop tenia claríssim que no aniria a votar ja què la política i mua no som gaire amigues però al final vaig anar-hi.

La meva mare volia anar i naturalment la vaig acompanyar per a què no hi anés sola; mentres anava caminant cap allí vaig pensar llàstima que no porto la "pegatina" sino, podria votar!!. Així que un cop allí, a la porta de l'ajuntamnet, una flixanca em va comentar que si en volia una solament m'havia de passejar-me per l'avinguda catalunya i segur que en trobava.

Així que ho vaig provar i ho vaig fer!! vaig votar!!!!!!!!! i naturalment el meu vot va ser una altre crit per manifestar-me i dir "NO ALS ACOMIADAMENTS!!!!!!!"

Avui el primer que he fet, és mirar el bloc de l'alcalde i després confirmar amb altres webs els resultats de les eleccions a Flix!!!!! i com era d'esperar, a Flix ha guanyat el VOT NUL!!!!!!!

Els resultats han estat:

3.162 persones censades amb dret a vot!!
Solament han votat 1576 un 49,87% de la població.

VOTS NULS: 571
PSC: 393
CIU: 219
ERC: 172
PP: 119
IC: 26
VOTS EN BLANC:: 39
Vots a altres grups que no em posaré a especificar: 37 vots repartits


Aquest ha estat el resultat de les votacions, si voleu mirar-ho a la web que ho he vist solament cal clicar aquí.


Aquest vot nul va ser un crit de la població de flix en contra d'aquests acomiadaments que es volen fer a l'empresa ERCROS, els que han fet a INQUIDE i d'aquest futur tant incert que ens espera.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

llastima no fer mes propaganda del NO ALS ACOMIADAMENTS perque molta gent a votat en clau politica

enric ha dit...

Be, crec que esta molt clar el que majoritariament ha dit el poble de Flix. Seria bo que arribes a polítics i governants i poguessin fer alguna cosa.
Una abraçada!!

Anònim ha dit...

I....??????

eva_yam ha dit...

pos sips!! teniu raó!

També penso que la gent ha votat en clau política i també silenciosament! m'esperava un altre tipus d'actuació per part de tots!!!!!

i sobre el tercer anònim, que dir-te!!! almenys podries dir alguna coseta més que un "I???"
ja què hass perdut 2 minuts per entrar a l'apartat dels comentaris!! desfogat una mica i digues que en penses de tot això!!

gracietessss per escriure a tots 3!!

Anònim ha dit...

Penso que:
· que l'empresa, única responsable dels acomiadaments n'està sortint molt ben parada. De fet, és com sempre que n'ha fet alguna a Flix, sempre en surt ben parada. Sempre se l'ha defensat o se li han amagat els vergonyes. El vot de càstig als polítics se'ls pot fer quan no han fet bé (o no han arribat a fer) alguna acció sobre la que en tinguin responsabilitat. Però jo no sé quina responsabilitat en tenen els polítcis espanyols, catalans o europeus sobre els acomiadamnet d'Ercros. Com tampoc no sé quin tipus de pressió poden suposar aquest vots nuls, més enllà del s munuts de "glòria" de la TV.
En tot cas, és a l'empresa a qui cal castigar.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats