Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 12 de juny del 2009

Dijous 11.06.09; reunió de la plataforma

Ahir per la nit la plataforma de "volem viure a Flix"va tornar a fer una reunió al cinema de Flix; com que era a les 22:00 de la nit no hi vaig poder anar però avui he preguntat a vàries persones com va anar i cap d'elles m'ha explicat en detall la reunió (unes encara espero resposta i la resta poca informació m'han donat).
L'única conclusió que he tret ha estat que va ser una reunió emotiva i participativa!! va parlar molta gent i ho van fer molt bé!! van saber arribar a la gent i fins i tot fer-la emocionar!! una llàstima no haver estat per poder explicar les sensacions del moment!!
Es va parlar de la manifestació que s'està preparant pel dia 16 per anar a Barcelona i també es va comentar la que la gent de flix que no hi pugui anar també farà movilitzacions; quan tingui més informació ja ho comentaré.
Ara m'he posat al bloc de la plataforma i una de les dones que escriu amb aq bloc ha publicat un article, més aviat personal, on explica les sensacions que va tindre a la reunió d'ahir; des d'aqui felicitar-la ja què m'ha agradat molt!!
Aquí deixo l'article que ha escrit aquesta noia:
_________________________________
"Una paraula: GRÀCIES // 12/06/2009

Aquest escrit m’ha sortit del cor, del més dins de les entranyes, de l’ànima:
Els dits em tremolen mentres estic clickant les tecles de l’ordinador, no sé per on començar.
L’Assamblea d’ahir la nit, va tenir un resultat inesperat, emocionant, . Ahir erem un poble unit, sense envejes, sense protagonismes. Va ser Flix el que va parlar, el que es va manifestar. Fou com un grup de gent que es convertir en una sola unitat: el nostre poble.
Em ve una imatge per explicar el que vam viure ahir: un desert, calor, la terra clivellada per la sequera, solitud, però al fons, en la llunyania, s’albira una petita plàntula, un naixement d’un arbre que a mesura va passant el temps va creixent, es fa més gran, alt, amb fulles verdes que van donant ombra i al seu davall va sorgint vida, flors, plantes.
GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES. No pararía d’escriure-ho. Flix a torna’t, la freixa ha tornat, encara que sigui per uns breus moments.
FLIX ENS DÓNA UNA NOVA OPORTUNITAT.
Els següents escrits ja seran més informatius, però disculpeume havia de treure aquest sentiment i explicar-lo."

_________________________


Si algun anònim o conegut va anar a la reunió i em voleu deixar algun comentari de les vtres sensacions viscudes ahir o simplement informant-me com va anar us ho agrairia molt!! gràciessssssssssss per endavant!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats