Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 28 de juny del 2010

Angel i Raul!!!!!!!!

Fa poc em van deixar un missatge a l'article del flashmob que vaig posar!!!!!!!! Els nois es diuen Angel i Raul, no els conec de res però van entrar de casualitat al meu bloc ja què buscaven cosetes de flashmob!!!!!!

Després vaig rebre un correu d'ells on m'explicaven que ells n'havien fet un i que apart d'això s'han marcat un objectiu, una llista!!!! la qual l'han anomenat...........

"25 coses que fer abans dels 25 anys!!!!!"

jejejejeje una idea original!!!!!! anava a posar la llista però després de veure la seva pàgina no fa falta!!!! posaré un enllaç directe per a què vosaltres mateixos la mireu!!!!!!

http://25antesdelos25.com/


Per cert, el flashmob val la pena veure'l!!!!!!!!! aquest en concret l'han fet a una biblioteca!! està molt ben fet i no us explico més per tal de que treieu les vostres pròpies conclusions!!!




Bé, des d'aquí desitjar-lis molta sort amb la seva llista i espero que puguin complir les 25 coses que s'han marcat!!!!!!!

un petonàsssssssssss

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes mercés!!!

eva_yam ha dit...

a vosaltres x entrar al bloquet!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats