Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 14 de juny del 2010

Resposta dels meus amics de P-3!!!! Gràciesss


Fins avui no he pogut mirar el bloquet i m'ha fet il.lusió trobar-me un comentari dels meus amics de P-3!!!!!!


Moltes gràciessssssssssss pel comentari i sobretot per entrar al meu bloquet!!!!!!!

molts petonetsssssss per tots vosaltres!!!

Pel que m'han explicat, el divendres la senyoreta Mª Jose els hi va ensenyar els comentaris del seu bloc i van aprofitar per veure les fotos que havia posat de la meva visita!!!!!! i després de mirar les fotos van decidir posar-me un missatge al meu bloc.


Aquest és el comentari que em van deixar; i segons em va dir la senyoreta, aquestes paraules son exactametn les que van dir ells que volien posar al comentari:


ELS NENS HAN DIT:

Ens agraden les fotos.

Ens agraden els regals i les xuxes.

Ens han agradat un munt.

Ens agrada la teua casa.

t'enviem molts besets, abraçades,roses,amor,t'estimem molt i volem que vinguis a l'hort.

Adéuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!

La classe de P-3

2 comentaris:

alex ha dit...

Aixó per que desprès et queixis que ningú et deixa comentaris!!! jejeje

Entre els meus i els de P3,no et queixaràs!!!!!!!!!!!!!

Timoooooooooo.

eva_yam ha dit...

jejejej si si!! no em puc queixar!!!!!!!! últimament m'escriu més gent, inclòs tu!!! jejejeje

si t'he de ser sincera, em fa molta ilusió que la gent em deixi comentaris!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats