Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 30 de juny del 2010

Cosetes de les Cigonyes!!!!!! Gràcies J.M.!!!





Fa pocs dies vaig posar un article dels 10 anys de les cigonyes a Flix!!!!!!! i amb aquest, convidava a dos amics blocaires a parlar d'elles ja què les coneixen molt bé!!!!!!




Avui mirant al marge dret del meu bloquet, he vist que el nostre amic Josep Manel ha actualitzat el seu bloc i m'ha fet gràcia perquè m'ha dedicat el seu article i sobretot perquè ens convida a conéixer les nostres amigues flixanques!!!!!!!



L'article està molt bé i ens explica vàries anècdotes de les cigonyes que viuen al nostre poble!!!!!!!!!











Gràciessss per la dedicatòria!!!!!!!!!


2 comentaris:

J.A. Martínez ha dit...

També n'hi ha alguna de blava o, altramentdita, barrufigonya.

http://www.telegraph.co.uk/news/newsvideo/weirdnewsvideo/7636229/Tourists-flock-to-see-blue-stork-in-Germany.html

Salut i un bon estiu

JA

eva_yam ha dit...

jejejeje quan de temps J.A!!!!!! m'alegro de llegir-te!!!!!!!!

ja he vist el vídeo!! una passada!! son maquíssimes de color blau!!!!!!!!

gràcies per escriure i també et desitjo un bon estiu!!!!!

un petonàsssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats