Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 11 de juny del 2010

Bon dia per la matina!!!!!!!!


Avui fent la ruta de bloquets, m'he trobat un article molt especial!!!!!!!!

Els meus amics de P-3 han posat un article amb el qual parlen de la visita que els hi vaig fer ahir!!!!!!!


La veritat és que m'ho vaig passar molt bé!!!!!!!! em van fer sentir molt especial!!!!!!!!!!!! va ser poca estona però molt intensa! jejejeje


Bé, aquí us deixo l'enllaç per si us fa gràcia fer-lis una visita al seu bloquet!!!!!!!!


Molts petonetssssssssssssssssssssssssssss per t@ts ells!!!!!!!!!!! muaaaaaaaaaaaaa


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats