Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 2 de juny del 2010

Operació exercici!!!!!!!!! :) 01.06.10


Seguim amb l'exercici!!! operació boda o també li podríem dir operació estiu!!!!!!!!
La setmana passada si li hagués de posar un nom, li diria "SOSA"!!!!!! no vaig fer res d'exercici!!!!! bé, solament el dilluns!!!!!!
No vaig caminar gens i això em va fer sentir malament!!!!!!!! últimament al fer bastant exercici, no fer-ne m'ha fet sentir rara, culpable!!!!!!! potser és una petita obsessió que tinc però no m'agradaria perdre el què he guanyat de forma física!!!!!!!!

Així que m'he tornat a posar les piles!!!!!!!

Aquesta setmana he començat bé!!!!!!!! dilluns dança del ventre i ahir bici!!!!!!!!!!! i espero continuar avui, aniré combinant cosetes per tal de què el cos no es cansi tant!!!!!!!


Per fi, hem començat la temporada de bici!!!!!!!!! la setmana passada ja les vam preparar i ahir ja vam fer la nostra primera sortideta!!! Naturalment serà poca estona però fer una mica cada dia és el millor que és pot fer!! així el cos s'acostuma a fer exercici !!!!!!
Un petonàsssssssss bloquet!!

4 comentaris:

David ha dit...

peasso de tipo que set kedara tanta bici,a mi tambe hem passa hem sento culpable de no fer esport,i per treurem la sensacio de culpabilitat donc me estiro al sofa un rato jejeje,ke la unica abdominal ke tinc m'ha costat molta pasta i s'ha de conservar,un abrazooooo.

eva_yam ha dit...

jajajja que bona!!!!!!! ja m'agradaria!!!
però no crec que arribi a tant!!!!!! però ja estic contenta amb el q he conseguit i amb una mica més ja estaré de conya!!!!!

jajajajaj molt bon consell aquest del sofa!!!!!! en cas d'urgència és el millor que es pot fer!!!!! jajajajajaj


un petonàssss i gràcies per escriure!!!

Anònim ha dit...

jo entenc la teva voluntad de fer deport, jo que faig aixecament de vidre em barra fixa, no saps el que em costa per perdre la panxa encara que man dit que este no es molt bo per aixo.

eva_yam ha dit...

jajaja molt bona!! diuen que la barra va molt bé per fer musculatura!! però aquesta sempre surt als llocs que menys volem!!
jajajajaj

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats