Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 18 de juny del 2010

Flix; 10 anys de Cigonyes a Sebes

Avui m'he trobat un missatge del nostre amic blocaire Josep M. en el qual m'informava d'aquest vídeo de tv3!!!!!


he vist el vídeo i l'he trobat maquíssim ja què parla de les nostres amigues, les cigonyes!! sembla mentida que hagi passat 10 anys d'aquell projecte!!!!!!!



La veritat és que les cigonyes enamoren solament de veure-les!!!!!!! son molt elegants!!!!
apart es bonic veure-les passejar tant a prop de nosaltres, no els hi fem respecte!!!!!!!! el dia que les vaig veure als bancals del costat del cementiri em van impressionar!!! no m'imaginava que fossin tant atrevides i que passessin de la nostra presència!!!!!

Els nostres amics blocaires Josep M. i Albi segurament ens explicarien moltíssimes anècdotes de les cigonyes i des d'aquí els hi proposo que un dia ens parlin al seu bloquet de les seves impressions personals, de com les definirien, quin caràcter tenen, les seves costums, les seves relacions amb les persones, ... perquè ells les coneixen molt i ens podríem parlar d'una manera més propera i així les podríem conèixer una mica més!!!!!!!!!! aquí deixo la meva proposta!!!!! jejeje


P.D.: he posat el vídeo per costa molt de carregar-se!!!!! així que millor posar l'enllaç i ja ta!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats