Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 22 de juny del 2010

Felicitats 4 anyets de.... COSETES DEL DIA A DIA!!



El meu primer article amb aquest bloquet el vaig escriure el 21 de juny del 2007!!!!!!!!

http://evayam.blogspot.com/2007/06/estic-de-proves.html


4 anyets del bloquet!!!!!!!! Sembla que no passi el temps però aquest passa volant!!!!!!!!


fent una estadística del bloquet, al dia d'avui porto 805 articles escrits!!!!!!! detallant més:



  • Any 2.007: 84 articles



  • Any 2.008: 143 articles



  • Any 2.009: 283 articles



  • Any 2.010: 295 articles



uffffffffffffff deu ni do!!

Qui m'ho havia de dir que m'agradaria tant escriure amb aquest bloquet!!!!!!!

és el meu espai i m'encanta dedicar-hi cinc minuts cada dia per contemplar-lo!!!!!!


Bé, em feia gràcia dedicar-li un article!!!!!!!!!!!! fa temps em vaig posar una alarma per tal de recorda-me d'aquest dia ja què és especial!!!!!!!!!


Felicitats bloquet!!!!!!!!!!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho he mirat i el primer comentari és meu!
La teta

eva_yam ha dit...

jajaj ja tens raó!!

la teta, el tato, l'enric i dos anònims!!!!!!!! jejejejej

per ser el primer estava força bé! jejeje
sort de la family!!!!!!!!!! :)

eva_yam ha dit...

aissssssssss quina errada més tonta!!!!! era ahir!!!!!!!!!!! no pas avui dia 22!!!!!! si es que!!!!!!! que hi farem!! em vaig posar l'alarma malament!! jajajaja

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats