Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 21 de juny del 2010

Festival fi de curs de l'Escola de Dansa Laura 18.06.10

Aquest divendres vaig anar a veure el festival de final de curs de l'escola de Laura!!!!!!

Feia anys que no hi anava ja què no tenia a ningú però aquest any tenia cita obligada ja què sortia per primer cop la meva fillola Laia!!!!!!! Amb aquesta foto surt la segona començant per l'esquerra (la del darrera).

Em va agradar molt!! veure les nenes de 3 i 4 anyets ballant és una passada!!!! jejejeje ho van fer totes molt bé!!

Van començar a les 10 de la nit i la veritat es que va durar molt i no em vaig poder quedar fins al final!!! la primera part era clàssic i la segona eren música d'ara i les coreografies van ser totes molt maques!!
Sembla mentida que hi hagin tantes noies apuntades a l'escola de Laura!!!!!! feien molt de goig a l'escenari i la veritat és que em van agradar totes.

Llàstima que la segona part m'agradava més i pel que m'han explicat van estar molt bé els balls que van fer.


Bé, aquí deixo el vídeo que vaig grabar de la segona actuació de la meva fillola Laia!!!!!!! és una passada!! la Laia és la segona començant per l'esquerra!!


Totes les nenes ho van fer molt bé, genial!!!!!!!!!! però la què més va destacar és la nena que estava a la part dreta!!!!!!! era una passada el ritme que tenia i sobretot l'alegria que hi posava!!!!!!







SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats