Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 10 de juny del 2010

Visita als meus amics de P-3!!!!!!!!! 10.06.10


Avui al migdia he anat a conèixer als meus amics de P-3!!!!!!!! Ja feia dies que hi volia anar però fins avui no he pogut.

Fa temps que sóc seguidora del bloc dels alumnes de P-3!!!!!!!!! I com a tal, sempre els hi deixo missatges als seus articles!!!!!!! La setmana passada em van convidar anar a la seva classe i així poder-los saludar en persona. La veritat és què em va fer molta il·lusió ja què no m'ho esperava!!!!!!!!!

Quan he arribat estaven tots sentadets a les seves corresponents taules i m'han rebut amb un bon somriure i una mica tímids; això si, alguns d'ells no en tenien gaire de vergonya com per exemple, el Joel, el Carles, la Carla o el Marc!!!!! Estaven molt parladors!!
Fins i tot el Joel ha vingut ràpidament a fer-me una abraçada!!!!!!! que guapets!!!

La Senyoreta MªJose, me'ls ha presentat un per un i els he trobat molt simpàtics a t@ts!!!!!! Després hem sortit al pati per fer-nos una foto tots junts però al veure que estava tot mullat, hem decidit fer-nos la foto dins de classe!!!!!!!

La senyoreta els ha anat posant al costat de la pissarra per tal de què sortíssim tots a la foto!!!!!!! Mentressssssssssssss s'anaven posant, els hi anava fent fotos i moltes d'elles han quedat molt divertides amb les seves carotes! Jejejejej

Després de les fotos oficials, s'han sentat tots al seu lloc i els hi he donat les gràcies per convidar-me a la seva classe i he aprofitat per donar-lis un detallet a cadascú.

Ahir amb morcete, vam preparar una bosseta de "golosines" per cada nen!! En total 25!!!!!!! que per cert, ha anat perfecte perquè avui estaven tots els nens, no n'ha sobrat cap!!!!!! m'ha faltat una per la senyoreta!!!!! :)

Els he trobat maquíssims, els hi he anat donant el detallet, un per un i m'han fet un petonet cadascú!!!!!!!!! Que dolçets!!!!!!!

La més vergonyosa ha estat la meva fillola Laia i la meva veïna Mar!!! Totes dues durant els primers cinc minuts de la meva visita estaven sèries ja què els hi feia vergonya!! Però després ja estaven bé!!!!!!!! el què m'ha sorprés ha estat el meu nebot Marc ja què em pensava que estaria més tímid i tot el contrari, molt simpàtic i parlador!!!

En resum, que m'ho he passat molt bé la poca estona que he estat i m'ha fet gràcia veure'ls, sobretot m'ha encantat la seva simpatia i es veuen molt carinyosos!!!!!!

Deu ni do treballar amb aquests nens!!!!!! 25 alumnes de 3 anyets porta molta feina però quina feina més bonica, t'ha d'omplir moltíssim ja què son molt carinyosos els nens amb aquesta edat!!!!!!!!!

Gràcies amics per aquesta estona!!!!!!!!! M'ho he passat molt bé!!!!!!!!
Molts petonetssssss per t@ts!!!!!!!!!!

Com anècdota curiosa, podria explicar que cap nen ha obert el detallet!!!!!!! Jejejeje m'ha fet gràcia comprovar com creuen el que diu la senyoreta!!!!!! Tots deien "ara no es pot menjar això, la senyoreta no vol" jejeje que guapets!!!!!!! una passada!!!!


Aquí deixo les fotikis que he fet!!!!!!!!!!!




6 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajjaja que be teu has pasat nena!!molt xulis les fotos,son molt wapets,l'any que be i tornes ana que i sira la paola jajajja!.bueno la sisa petita jajja

eva_yam ha dit...

jajajaj pos si! la veritat és que he disfrutat ja què et fan sentir especial!! :)
ja tens raó que a la Paola li queda poquet!!
gràcies per escriure sisaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

La Emma ens ha cometat ha casa que havia anat una tieta de la Laia i nosaltes no enteniem res, però ara veïen el teu blog ja hem resolt els nostres dubtes. La Emma tenia raó quan deia que "s'ho haviem passat pipa" amb la tieta de la Laia.

Gràcies.

Mario

eva_yam ha dit...

Hola Mario!!!!!
gràcies pel teu comentari!!

Ara m'ha vingut al cap la Emma!!

Solament coneixia a 4 nens i recordar-me de tots els noms és una mica difícil!!(de vista els conec a casi tots)

La Emma em va fer gràcia perquè quan s'estaven presentat els nens, tots deien el seu nom i ja ta!! però quan va arribar al seu torn, ella va donar noms i cognoms com demostrant que estava en tot! jejejeje molt maca!!

la veritat és que tots vam disfrutar molt! ells per la novetat de la visita i jo perquè son maquíssims !!!

gracietes per entrar al bloquet!!!!!

un petonàssssssssss

Anònim ha dit...

ELS NENS HAN DIT:
Ens agraden les fotos.
Ens agraden els regals i les xuxes.
Ens han agradat un munt.
Ens agrada la teua casa.
t'enviem molts besets, abraçades,roses,amor,t'estimem molt i volem que vinguis a l'hort.
Adéuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
La classe de P-3

eva_yam ha dit...

jejejej moltes gràciesssss amics per escriure'm!!!!!!!

m'ha fet molt ilu veure el vostre comentari!!!!!!!

molts petonets i fins aviat!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats