Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 28 de juny del 2010

Torneig de Padel; 26.06.10 - Flix -

Dissabte per la tarda vam sortir a passejar i ens vam apropar fins les pistes de tennis!!!!!


El meu germà Alex es va apuntar al torneig que van organitzar de Padel i em feia gràcia anar-hi i així de pas veure les noves pistes del club tennis flix!!!!



Em va agradar molt com han quedat les noves instal.lacions i la pista de padel està molt bé!! ens vam quedar una bona estona contemplant les semifinals del torneig ja què estava força interessant.



No havia vist mai jugar al padel i pel que vaig veure em va agradar; les pistes son més petites i el joc té unes normes bastant diferents a les del tennis!!! la veritat és que agafava ganes de jugar-hi!!! segons em van explicar és bastant divertit i un cop aprens les tècniques del joc encara més!!!!!




He trobat una web que ens explica totes les normes del padel!! és força interessant!! aquí deixo l'enllaç per si us interessa!!






SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats