Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 4 de juny del 2010

Un regalet especial; La Lligacama!!!!!!




Què bonica!!!!!!!!!!!! com més la miro, més m'agrada!!!!!!!!!!!


Diuen que la nuvia porta una lligacama perquè porta sort!!!!!!





Aquesta lligacama tant bonica me l'ha regalat la Rafaela!!!!!! la mare de la meva cunyada Mònica!!! està feta una artista!!!!!!
Pel que he vist molts cops a la meva mare, aquestes cosetes que fan tenen molt de valor ja què son moltes les hores que inverteixen per fer-ho!!!!!! és una passada veure com ho fan ja què és molt difícil!!!!!!!! ho trobo molt complicat!!!!!!!
Així que aquesta lligacama és especial perquè me l'ha fet ella!!! no sé si la gent les regala o no el dia de la seva boda (no estic gaire posada amb les tradicions) però el que tinc clar que aquesta no la regalaré ja què considero què aquests regals tant especials no és poden tornar a regalar.
Ella no segueix el meu bloquet però tot i així li dedicaré aquestes paraules perquè m'agrada exterioritzar:
Moltes Gràcies Rafaela!!!!!!!!!!!
El regal m'ha agradat molt però sobretot el que em fa més il.lusió és pensar les hores que has invertit amb ell i sobretot el carinyo que li has posat!!!!! aquests regals no tenen preu!!!!!!
Timo!!!!!!!!
Un petonàsssssss bloquet!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats