Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 28 de juny del 2010

El seu enterrament!!!!! 23.06.10 - Dandi -




Segons el veterinari, el dia anterior en va explicar que hi havia una empresa de Reus que et venia a buscar el gosset i te'l prenia i el posaven a una fossa de gossets!!!


Però solament pensar que me'l tractarien com si no fos ningú, com un objecte qualsevol..... l'estómac se'm girava i no volia per res del món!!!!!!!!

Desprès la meva mare em va dir que hi havia un senyor de Flix que ens podria ajudar anar-lo a enterrar!!! I així va ser, cap problema!!!!!!! A les 12 vam quedar que vindria un senyor de Flix per anar-lo a enterrar!!!


De vegades no sabem d'on treiem les forces però aquestes surten als moments que més ho necessites!!!!!!!! Em diràs tonta però jo volia estar amb ell fins a l'últim moment!! Així que em vaig posar una "corassa" a sobre i me'n vaig anar acompanyar al dandi, no el podia deixar sol!!!!!!!


El lloc que li vam buscar és molt maco ja què el podré anar-lo a veure quan vulgui!! el fill d'aquest senyor em va buscar una creu per posar-la allí; era molt guapa i me la vaig prendre a casa per pintar-la i així posar-la ben bonica pel dandi!!!!!


A la tarda vaig tornar a veure'l i em vaig passar una horeta ben bona preparant-li el lloc idoni per ell!!!!!!



Li vaig posar la creu que va quedar molt maca i vaig buscar moltes pedretes per posar-li al voltant!!!!! Crec que va quedar molt bé i ara ja no és un lloc qualsevol, és el lloc del meu gosset, del meu Dandi!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats