Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 29 de març del 2010

Badia Tucana


Diumenge quan baixàvem de l'ermita de Berrús, ens vam parar on està el complex de Badia Tucana!!
Feia molts anys que no passava per allí i em va sorprendre perquè vaig trobar que era un lloc maquíssim!! I a sobre el tenim al costadet de casa!!!!!!!!

Els meus pares van anar un dia a navegar per l'ebre i els hi va agradar molt!! A mi em faria gràcia perquè això de navegar pel nostre riu encara no ho he provat i segur que ha de ser una passada!!!!!!

Bé, aquí deixo unes fotikis que vaig fer d'aquest lloc!!

Per cert, el senyor que ens va atendre un 10!!!!!!!! Molt simpàtic i ens va donar tota classe d'informació!!!!!! Apart les instal·lacions que tenen molt guapes i ara també tenen bar i tot.
Web BAdia Tucana

2 comentaris:

David ha dit...

Eva es una pasada,fa anys feien una sortida en vaixell per a grups i despres dinar al camping,et deixaven portar a tu el vaixell,i no m`hen recordo del preu però no era gaire car,si tens la oportunitat fes-ho.I sino jo tinc una zodiac ja et fare la volta al meandre jejeje

eva_yam ha dit...

siii ho vam preguntar i encara ho fan això!! hi han varies rutes i també diferents preus!!

A veure si un dia ens decidim i ho fem!! perquè ha de ser molt guapo!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats