Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 18 de març del 2010

Exposició; Fotos Ermita Any 1.960 - 2 -


Aquesta és maquíssima!!! està feta a la Roca i els que es veuen drets mirant cap a baixa a la plaça és la meva mare i els meus tiets Salvador i Maria!!! la meva mare estava embarassada!!! esperava la meva teta!!!!!!!

També és curiós veure la gent sentada a la roca! antigament era així de perillós però tots ho hem fet això!! de sentar-nos a la punta i ensenyar els peus!!!

Sort que ara hi han unes bones proteccions perquè sempre ha estat un lloc maquíssim però ple de perill!!!!!!!!

Ahhhhhh i per últim també poden observar aquesta caseta a la part dreta de la foto!! actualment no està!! si no ho tinc malantés era una mas petit on al costat, muntaven un dels bars!!!


Aquesta foto la trobo molt divertida!!!!!!!! surt molta gent que conec!!!!! el meu avi Josepet és el de la dreta!!!!!!!! el del costat que està apunt de caure és el meu pare!!! i el Sr. Pepito al costat!! el del puro!!!!!! jejejej
I la senyora del costat, que porta ulleres és la meva tieta Mercedes!!!
La resta no sabria dir els noms!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

enric ha dit...

Que be s'ho passaven a l'ermita!!!El Iaio Josepet, és el de la dreta baix. Als altres també els conec.

eva_yam ha dit...

jejejej tens raó!! perquè hauré posat esquerra?????' ostres tu!!! quin cap!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats