Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 8 de març del 2010

Està nevant!!! compte amb la carretera!!! 08.03.10


Si heu d'anar de viatge, compte amb la carretera!!!
morcete m'ha comentat que des de Mora fins a Riudecols s'ha trobat neu!!!!!!!! la carretera perfecta però el voltant tot nevant!
fins i tot a les 8.40 del matí a tarragona intentava nevar!!!!!!!! està plovent aigua-neu!!!!!!
Compte!!!!!!!!
Ahhh també m'han dit que per Gandesa ha nevat una mica però la carretera està bé.

5 comentaris:

enric ha dit...

Gràcies Eva! jo no he anat a Reus aquest matí perquè m'ho he pensat. Però la foto no és d'avui, no?

eva_yam ha dit...

jejeje nopssssssssss és de l'última nevada! però era per posar alguna coseta!!!!!!!!!

Jesús Escribano ha dit...

Esta mañana caían copos en Fábrica, ahora ya no :)

enric ha dit...

Tienes razón Jesús. Sobre las ocho caían copos.

Maria José ha dit...

Marc m'ha dit que ha vist molta neu de camí cap a Barcelona i a Sant Cugat está nevant!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats