Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 26 de març del 2010

Senderisme Dissabte 27.03.10!!!!!! Creu de Santos!!

Dissabte toca ruta forta!!!!!!!!!!!!! fa temps que tinc ganes de fer aquesta ruta i si demà el temps ens respecta, anirem a la Creu de santos!!!


Aquest matí m'han confirmat que serem uns quants!! 5 persones segures!!!!! ostres tu, això si que és un èxit de sortida!!! si algú es vol apuntar, ja ho sabeu........... parleu amb el meu germanet!!!!!

el tato m'ha passat una adreça d'un bloc de senderisme on ens explica pas per pas la ruta i sobretot el més guapo es que va posant les fotos de cada tram!!!!!!!


és una passada!!!!!!!!!!!!!! ja tinc ganes d'estar allí!!!!!!!!!!


Naturalment serà durilla perquè s'ha de caminar molt i hi han entre 400 o 500 mtrs de pujada!!!!! però suposo que si anem pujant entre boscos i aquest paisatge tant maco no ens donarem compte!!!!!!!!!!


Suposo que serà igual de la Mola de Colldejou!!!!!!!! o sigui que ja em puc preparar bé!!!!!!!! jajajaj
diumenge amb mal de cames i mal de cul!! jajajajaja


Però tot sigui per estar en forma!!!!!!!!!!!!!
Ahir vaig sortir a caminar o més aviat córrer!!!!!!! van ser pocs minuts però estic contenta perquè el tema de respiració va molt millor!!!!!! aguanto més!!!!!!!!!!!!

Aquí deixo l'adreça de la ruta!!! les fotos son una passada i també m'ha agradat molt l'explicació tant detallada del lloc.

http://vamosderuta.blogspot.com/2009/03/sierra-de-cardo-ermitas-fuentes-y-tejos.html

s/ aquest bloc, el detall de la ruta és:

Destacable
Magnífica población de tejos, estupendas vistas desde la Creu de Santos, curiosas ermitas

Recorrido
Balneario, Portell de Cosp, Refugio, Font del Teix, Cova Llobrega, Mirador Martells, Creu de Santos, Portell de Cardó, Fuente Argilagar, Ermita San Onofre, Ermita de la columna, Balneario

Distancia: 12,33km
Desniveles: Alt.mínima : 490 - máxima : 942 - acumulada : 781m
Tiempo total: 6h 4 min / 3h 41 min de marcha / 3.34 km/h mov.
Dificultad: Moderada-Alta

2 comentaris:

enric ha dit...

Hola Eva!
a hores d'ara ja som 9 persones que hi anirem i possiblement s'hi apuntarà un altra.
La ruta que has posat tu, no es concretament la que farem. La nostra són 8.9 km i la farem al reves. Però les fotos del lloc si que ho és!
Salutacions!!

eva_yam ha dit...

oksssssss de conya!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats