Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 1 de març del 2010

Felicitats Papa!!!!!!! 02.03.10

Per molt que no estiguis aquí, avui és el teu dia!! el teu aniversari!!!!!!!! 75 anyets !!!!! deu ni do!!!!!!!! Desgraciadament ja fa 5 anys que no podem compartir aquest dia però segueixo felicitant-te en silenci ja què per mi serà sempre el teu dia!!
Ahir vaig vindre a visitar-te amb la mama; quin lloc més trist!! Estava tot en silenci i solament es sentia el vent com us feia companyia a tots vosaltres.
Has vist el centre que t'hem portat?? A la mama li agrada vindre perquè així et sent més a prop i a mi no m'importa acompanyar-la i així saludar-te encara que no tinc aquesta necessitat ja què sempre et sento aquí.

Després vam fer un passeig per aquest lloc tant trist i me'n vaig donar compte que per cada dia que passa tinc més gent per visitar i això encara em fa posar més trista!!!
Me'n recordo que li tenies molt de carinyo al cementiri ja què, a la teva època de regidor, vas fer molts treballs de remodelació i quan anàvem algun cop a visitar-lo ens mostraves totes les obres que havíeu fet; avui pensava en la conversa que hagués tingut amb tu, t'hagués dit:

- Papa!!! Has vist com està l'entrada al cementiri??? El carrer està fet pols!! On estacionem està tot ple de pedres i terra, per la gent gran es un perill ja què a la mínima vas al terra.

Segur que si estiguessis aquí, després d'haver-te dit això, haguessis intentat fer el possible per solucionar el problema; també et vaig comentar el tema de la neteja de les flors!! Durant el passeig vam veure moltes flors podrides, nínxols bruts que feien pena de veure perquè ningú va a visitar-los i molt menys la persona encarregada de la neteja del cementiri o almenys es la imatge que dona. (també he de dir que no sé si entra dins de les seves funcions netejar les floretes)
Deixant de banda el cementiri, solament dir-te que et trobo a faltar!!!!!!!!

Avui és el teu dia i si et tingués aquí seria un dia bonic, un dia especial!! Segurament ara mateix estaria pensant quin regalet et podria fer i quina dedicatòria especial posar-te!!!!!! Tindria ganes de què arribés la una del migdia i així arribar a casa per poder-te felicitar!!! Estic imaginant-me la situació i segurament estaries al menjador sentat al teu sofà, llegint el teu diari ja què t'encantava tindre la teva estoneta al migdia per llegir!!! entraria i solament sentir la porta ja estaries esperant-me per a veure si me'n recordo de felicitar-te!!!!!
El primer que faria es dir-te aquesta paraula que tant enyoro dir-te: HOLA PAPA!!!!!!! i sentiria aquelles paraules que sempre em deies: HOLA REINA!!!!!
Vindria et faria una abraçada ben gran i et diria: Felicitats papa!!!!!!!! I solament amb aquestes paraules en tindries prou per ser feliç ja què tu tampoc vas ser mai de regalets!!

Sembla mentida com es pot arribar a trobar faltar aquests petits detalls de la vida!!!

T'enyoro moltíssim i mentres t'escric aquesta felicitació les llàgrimes van soles perquè no puc contenir la meva tristesa!! Han passat 5 anys sense tu però això no significa res ja que els sentiments sempre estant i sobretot l'enyorança de no tenir-te al meu costat!!

Ara tots nosaltres celebrem el teu aniversari en silenci, amb els nostres moments interiors!! No ens queda altra!!!!! Cadascú fa la seva festa particular, tots sabem que avui és el teu dia i a la nostra manera et dediquem el que sentim i t'ho fem arribar.

Felicitats papa!!!!!!!!
Espero que allí on estiguis passis molt bon dia!!!
I encara que ja ho saps, et diré que t'estimo moltíssim i et porto sempre amb mi!!!!!!
Molts petonets!!!!!!

aquesta foto és del campionat de butifarra que organitzàvem cada any a la Unió Social!! van guanyar un premi!! no me'n recordo si van quedar primers o segons!!
i aquesta foto és del barri!! m'encanta aquesta!! les mirades son boníssimes!! la mirada de la meva mare parla per si sola, quina carona de felicitat!!!!!!! i la del meu pare també es molt bona!! era un pallasso!! jejejejeje

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats